• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : سخني با خودم
  • نظرات : 13 خصوصي ، 35 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     

    سلام صبح بخير آقا امير عباس

    شما هدف مقدسي داريد و براي رسيدن به آن هدف تلاش مي كنيد و من به اين خاطر به شما تبريك ميگويم .من هم با حرف شما كاملا موافقم.اگر قبل از نوشتن هر مطلبي هر كسي از خودش سوال كند كه به چه انگيزه
    اي دارم مينويسم ودر ازاي آن چه مي خواهم بدست آورم آنوقت براي كسي كه براي خدا كار ميكند وبدنبال رضاي اوست تشويق و توبيخ علي السويه خواهد بودوهيچ نيازي به تائيد ديگران نخواهد داشت.

    راستي ممنون كه به ما سر زديد

    سلام عليكم

    بنده هم نظر برادر موسوي را تاييد مي كنم و بايد بگويم هميشه تا بود و نبوده همين افراد با همين و يا به صورت هاي شبيه به اين در جامعه بوده اند به نظر بنده بايد براشون دعا كرد

    بسمه تعالي

    سلام برادر بزرگوار

    به نظر بنده بعضي ادمها مي خواهند با جوسازي خود را مطرح كنند و دنبال بهانه مي گردند و اگر نباشه خودشان جور مي كنند . مهم اينه كه ما هوشيار باشيم تا بهانه را از اونها بگيريم تا دستشان خالي شود و اگر خود با ايجاد هياهو بهانه اي را براي جنجال آفريني ايجاد كردند دوستان ارزشي ما ديگر توجيهي براي حمايتشان از اينگونه افراد را نخواهند داشت .

    يا علي

    پاسخ

    سلام برادر بزرگوارم. هميشه از نظرات شما بيشترين بهره را مي برم. در هر صورت مرا حامي خود در ارئه برنامه هايتان بدانيد. موفق و مويد باشيد.
    + احمدعلي يزدي 

    با سلام مجدد

    هنوزم كه اين چيه سانسور مي كني نظرات را .

    خب ( محتوا يي ) لازمه ديگه .

    پاسخ

    سلام. اين درج کامنت پس از تاييد به دليل مغالطه ها و حاشيه سازي هاي نظردهندگان بوده. چون علاقه ندارم وارد بحث هاي بي فايده بشوم. و البته که مديريت محتوايي لازم است، من هم که حمايت کرده ام. اين مسئله آن همه مهم و خوب است و کار آن همه مفيد بوده که گفته ام حتي با وجود 1 آدم مسئله دار و با 4 تا يادداشت بالا پايين شدن هم به اين فرآيند لطمه اي نمي خورد.

    سلام عليكم

    بر خلاف نظر عجولانه بعضي از دوستان در پست قبلي تان، معتقد بودم نتيجه منطقي پست قبل همين يادداشت فعلي خواهد بود.

    خدا يار و ياورتان باشد.

    يا علي

    پاسخ

    سلام عليکم و رحمة الله. البته يادداشت قبل از نظر اين جانب فقط 1 پيام داشت و آن اينکه هر که آيه بر زبانش جاري بود لزوماً حق به جانبش نيست. طبيعي ترين پيام آن - البته - بردباري بود که مورد تاکيدم نبود. از لطف هميشگي شما متشکرم.
     <      1   2   3