• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : فرزندان خميني (ره) جلوه مي كنند
  • نظرات : 7 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خوبي عزيز

    وبلاگ خيلي زيبا و پر باري دارين اميد وارم كه موفق و پيروز باشي

    به قفس ما هم يه سري بزن !

    يا حق

    سلام عليكم .

    مطلب جديد را يه نگاهي كردم و انشاءالله سر فرصت ، يعني اين چيه انلايند كه نبودم با فرصت بيشتري مي خوانم .

    مطلب جناب تقي دژكام را هم ديدم و استفاده كردم .

    مطلب جناب ايماني را هم كه قبلا در روز نامه خوانده بودم ، بقول شما : تاريخ مصرفش تمام شده بود ، يعني همان ( خوانده بودم ) .

    خب فعلا خدانگهدار شما و شب بخير و ممنون از مطلب جديد و هم مطالب روزنامه ي كيهان كه همه روز كه از سر كار مي آيم يه نگاهي مي اندازم .

    البته نه اينكه ( صد در صد ) مطالبش را تاييد مي كنم ها ، بلكه اين روزنامه اي است كه مي خوانم و خب اين سليقه بنده مي باشد ديگه .

    همانطور كه شبكه ي يك سيما و راديو معارف هم سيما وصداي اين سليقه مي باشد .

    راستي چي چي هي دارم راي شما ميگم ؟

    ديگه خداحافظ شما و شبتان بخير .

    پاسخ

    سلام عليكم. تقصير خودتان است كه سليقه تان خوب است و كيهان مي خوانيد :) هر چند من مطلب را صبح زود قرار داده بودم و به هر حال مهم اين است كه ضربان قلبمان با دغدغه هاي جهان اسلام كوك باشد. در پناه حق (به تمام معنا) !

    بسم الله الرحمن الرحيم

    باسلام خدمت همه عزيزان مومن

    خواهر و برادر عزيز بيائيد همه دوركعت نماز حاجت

    براي پيروزي برادران رزمندگان حزب الله بجا بياوريم

    از خداي بزرگ بخواهيم تا هر چه زودتر اين رژيم ملعون

    اسرائيل را نابود نمايد.

    مرگ بر اسرائيل و حاميانش

    hamas.jpg (61033 bytes)

    پاسخ

    درود بر شما. در اين عكس هنيه هاي آينده سرزمين فلسطين را مي بينم. اميدوارم تا دوران اينها اثري از ظلم و صهيونيست نباشد. هرچند كودك فلسطيني دوران كودكي و بازي ندارد و دوران اينها از زماني كه سنگ در دستانشان جا بگيرد آغاز مي شود. خدا دشمنان اسلام را منكوب فرمايد!

    با سلام خدمت برادر عزيزم

    اميدوارم حال شما وخانواده محترم خوب بوده وزندگي را زير سايه حق تعالي سژري نمائيد.

    در ضمن در مورد آدرس سورس موزيك من از ادرس فوق تهيه نمودم

    http://www.bachehayeghalam.com/media/

    در خاتمه شما را بخداي بزرگ ميسپارم.

    مرگ بر اسرائيل غاصب ملعون.

    زنده وپاينده باد حزب الله.

    پاسخ

    سلام عليكم. خدا قوت برادر. خداوند به شما هم و به خانواده ي محترمتان سلامتي و توفيق و عاقبت به خيري عطا كند. از شما تشكر مي كنم.

    فرزندان خميني (ره) را خدا تقواهاشون رو هر روز بيشتر كنه.

    خدايا به ما قدرت اين رو بده كه متقي باشيم و همه قدرت هاي ديگر رو بگير. انقدر ميارزه. اگه كامل باشه.

    پاسخ

    الهي آمين!

    با سلام خدمت شما برادر گرامي

    در مورد سورس موزيك وبلاگ اينجانب خدمت شما عرض ميكنم كه در صورت تمايل شما كد مربوط به دكلمه ي مرحوم آغاسي به شرح زير ميباشد . دست حق نگهدارتان

    https://www.sharemation.com/moba/aghasi003.wma?uniq=3zkyvm

    پاسخ

    سلام عليكم برادر. تشكر مي كنم. حتما لينك را قرار مي دهم. موفق باشيد.

    دوست عزيز سلام

    آيا جواب سؤالات زير را مي دانيد؟

    آيا خواستگاري مرد از زن اهانت به زن است؟

    كداميك ؟ رهبانيت موقت يا كمونيسم جنسي يا ازدواج موقت ؟

    چرا اسلام طلاق را تحريم نكرد ؟

    آيا طبيعت مرد چند همسري است ؟

    و..........

    جواب همه سؤالات بالا را مي توانيد به همراه مطالب بسيار جذاب و خواندني ديگر در كتاب نظام حقوق زن در اسلام

    نوشته استاد شهيد مطهري بخوانيد.

    سايت نسيم مطهر در يك سير مطالعاتي منطقي و آسان به مشكل به ارائه آثار

    زيبا و متنوع شهيد مطهري مي پردازد. در صورت تمايل مي توانيد

    براي عضويت در اين سايت به آدرس :

    www.nasimemotahar.com

    مراجعه فرموده و ثبت نام فرماييد. پس از ثبت نام در سايت

    و عضويت در طرح خودتان به اين نتيجه مي رسيد كه معرقي اين سايت

    ،‌بهترين هديه به دوستان و اعضاي خانواده شماست .

    ما پيوسته در كنار شما خواهيم بود.

    در سايت رايگان و به راحتي ثبت نام كنيد و هديه بگيريد . حتما امتحان كنيد

    . ضرر نخواهيد كرد . بعد از ثبت نام هم هر كتابي را كه بخوانيد ،‌جايزه مي گيريد.

    ده ها جايزه به انتخاب خودتان منتظر حضور سبز شماست .

    الهي و ربي من لي غيرك

    سلام عليكم .با اجازه شما را لينك كردم .در پناه حق يا زينب

    پاسخ

    و عليكم السلام. خواهر گرامي بنده قبل از شما اقدام كرده بودم. موفق باشيد.

    الهي و ربي من لي غيرك

    سلام عليكم .

    به فرموده امام خميني (ره) :

    اسراييل بايد از صفحه روزگار محو شود .

    و اين امر ممكن نمي گردد مگر با اتحاد و يكدلي مسلمانان جهان انشاالله .و به فرموده مقام معظم رهبري در تاريخ 25 / 3 / 1385 :دوران كنوني دوران بيداري اسلامي است و فلسطين در كانون اين بيداري قرار گرفته است.به اميد پيروزي .يا زينب

    پاسخ

    سلام عليكم خواهر گرامي. حق مطلب را ادا كرده ايد. مويد باشيد.
    + تقي دژاكام 

    جالب اينجاست كه اين اتفاق در داخل خاك لبنان دقيقاً برعكس اتفاق افتاده است، مردم لبنان از آنجا كه بخشهايي از كشور خود را در اشغال صهيونيستها مي بينند حاضرند از جان خود بگذرند تا اين اراضي آزاد شود، از طرفي طي اين سالها- برعكس ساكنان مناطق يهودي نشين اسرائيل- با قرباني دادن بيگانه نيستند و اكنون «فرهنگ شهادت» به عنوان يك فرهنگ جا افتاده براي آنها شناخته مي شود. به همين دليل است كه در شرايطي كه همه خارجي ها از لبنان فرار مي كنند، به گزارش «بي.بي.سي» دانشجويان انگليسي دانشگاه آمريكايي بيروت در كمال آرامش بسر مي برند، زيرا آنها مي گويند: لبناني ها بسيار خونسرد با اين ماجرا برخورد مي كنند و به ما هم دلداري مي دهند. آنها همچنان در كلاسهاي دانشگاه شركت مي كنند و مي گويند ما به اين گونه وقايع عادت داريم.

    اگر به اينها شيوه حزب الله لبنان را در اعلام قبلي مراكزي كه مورد حمله قرار خواهند گرفت اضافه كنيم موضوع جالبتر مي شود. چرا كه اين كار علاوه بر پيشگيري از بالا رفتن تلفات انساني- در كنار خسارات اقتصادي- نوعي جنگ رواني براي خالي كردن بيشتر دل طرف مقابل هم هست. گذشته از اينكه از اعتماد به نفس حزب الله در نشانه گيري دقيق اهداف از پيش تعيين شده خود نيز حكايت مي كند.

    اين در حالي است كه رهبر شجاع حزب الله كه اكنون مورد علاقه شديد و استقبال تمامي مردم لبنان و ملت هاي مسلمان است، از خويشتنداري خود و رزمندگان تحت امرش سخن گفته و خاطرنشان كرده است كه اگر رژيم صهيونيستي به حملات خود ادامه دهد حمله به نيروگاهها و مراكز بسيار حساس اسرائيل را در دستور بعدي كار خود قرار خواهند داد. «نصرالله» گفته است: اگر جنگ گزينه انتخابي اسرائيل باشد، از آن پشيمان خواهد شد. آنها بايد منتظر اتفاقات غير مترقبه باشند چرا كه تاكنون رزمندگان حزب الله همچنان صبر را پيشه خود كرده اند.

    اين صبر حزب الله در شرايطي صورت مي گيرد كه رژيم صهيونيستي فرودگاه بيروت، نيروگاه برق جبه، پلها و مراكز مهم پايتخت لبنان، شهرك عباسيه در صور، منزل و مقر سيدحسن نصرالله در ضاحيه، منزل سيد حسين موسوي معاون اجرايي حزب الله در بعلبك، حوزه علميه اين شهر و منازل مسكوني شهر جبشيت و... را نابود كرده است و حق طبيعي مقاومت اسلامي است كه به اقدامات متقابل در اين جنگ دست بزنند.

    در اين شرايط علت پافشاري غرب و اسرائيل بر ادامه جنگ و خودداري از صدور قطعنامه آتش بس چيست؟

    يكي از مهمترين دلايل افشا شده آنان، فاصله انداختن بين افكار عمومي داخلي لبنان و حزب الله و نيز فلسطين و لبنان است در حالي كه ماجرا دقيقاً برعكس است. اكنون افكار عمومي در داخل اسرائيل بشدت نگران ادامه ماجراست اما در لبنان با هر شليك موشك حزب الله به يك هدف مردم به خيابانها مي ريزند و اين پيروزي را جشن مي گيرند. آنها حتي سعي كردند بين دولت لبنان و حزب الله فاصله بيندازند و حمله به شهرك باسيه كه محل استقرار ارتش لبنان است شايد به همين دليل صورت گرفت، اما «فؤاد سينيوره» نخست وزير علي رغم تلاش جرج بوش كه تلفني به او اطمينان داده بود دولتش از او حمايت مي كند، در مصاحبه تلويزيوني خود صريحاً اعلام كرد: اسرائيل به بهانه اسارت دو صهيونيست، امنيت و تماميت ارضي لبنان را هدف قرار داده و تجاوزگران اسرائيلي، مسئول تمام فجايع انساني، اقتصادي و تخريبها هستند.

    «اميل لحود» رئيس جمهور مسيحي لبنان نيز با صراحت اعلام كرده است: «لبنان هرگز رهبر مقاومت يعني «سيدحسن نصرالله» دبير كل حزب الله لبنان را تنها نمي گذارد، چرا كه مقاومت با همكاري ارتش لبنان و با فضل و كرم الهي و رهبري او پيروز خواهد شد.»

    بدين ترتيب غربي ها نبايد به تفرقه ميان دولت لبنان و حزب الله هم اميدوار باشند. اما معلوم نيست «اميرپرتز» وزير جنگ رژيم صهيونيستي چگونه اين جوك بي مزه را بر زبان جاري كرده است كه: «نمي گذاريم لبناني ها نفس راحتي بكشند. ما به بمباران ادامه مي دهيم.» زيرا درست است كه تل آويو جنگ را شروع كرده است اما پايان آن در دست او نيست. تمامي شواهد و قرائن از اتفاقات غير قابل پيش بيني و بزرگي درآينده خبر مي دهند كه نفس را -بجاي لبناني ها- در سينه هاي اسرائيلي ها حبس خواهد كرد اگرچه همچنان به بمباران، جنگ افروزيها و جنايات خود ادامه دهند.

    + تقي دژاكام 

    آينده با «نصرالله» است

    پاشنه آشيل رژيم اسرائيل، جنگ طولاني مدت است. آنها در حملات سراسري قبلي خود در سالهاي 1982 و 1993 كوشيدند تا ظرف يك هفته كار را تمام كنند كه البته در سال 93 با هوشياري مقاومت، اين مدت به 16روز كشانده شد و كار به جايي رسيد كه تل آويو دست به دامان آمريكا و سازمان ملل و ميانجي هاي متفاوت شد تا هرچه زودتر آتش بس برقرار شود.

    در جنگ اخير نيز اگر حزب الله به مقاومت خود ادامه دهد- كه همه چيز از چنين اراده اي حكايت دارد- مشكلات بسيار گسترده براي رژيم صهيونيستي قطعي است بويژه با اين توجه كه پاسخ هاي حزب الله به جنگ افروزي صهيونيست ها برخلاف مقاطع قبلي منحصر به شليك موشك هاي كاتيوشا به شهرك هاي يهودي نشين شمالي اسرائيل و آسيب ديدن مراكز اصلي كشاورزي و توريستي آن- حداكثر تا عمق 20تا 25كيلومتري مرز- نيست، بلكه اين بار مراكز مهم سومين شهر بزرگ صهيونيست ها يعني «حيفا» در 45كيلومتري مرز در روز دوم و ششم عمليات صدمات جدي ديدند و حمله به پايتخت اشغالگران يعني دورترين شهر به حزب الله نيز قابل انتظار است.

    در حقيقت ادامه عمليات مقاومت اسلامي به شيوه يك هفته اخير، نه تنها اقتصاد اسرائيل بلكه نظام سياسي رژيم صهيونيستي را نيز با سونامي مهيبي مواجه مي كند كه خروج از آن، براي زمامداران تل آويو براحتي قابل تصور و ممكن نيست. به همين دليل آقاي دوويلپن و آقاي سولانا سرآسيمه خود را به بيروت مي رسانند كه براي آتش بس كاري كنند، هرچند هيچ كس نمي پرسد كه چرا اين آقايان به جاي بيروت، به تل آويو نرفتند!!

    اگر اين فاكتور را به عامل ترسي اضافه كنيم كه به گونه اي باورنكردني سربازان و ساكنان اسرائيل را در خود مي فشارد، مي توان دريافت كه ضرر صهيونيست ها تنها از حملات موشكي حزب الله چقدر خواهد بود. هم مردم و هم ارتش اسرائيل بيش از آنچه تصور مي شود ترسو هستند. حكايت هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد كه جاي پرداختن به آن در اين نوشته نيست، اما به اين نكته بايد تاكيد كرد كه بسياري از عقب نشيني ها و آتش بس هاي قبلي رژيم صهيونيستي، تنها در پي فشارهاي داخلي ناشي از اين موضوع صورت گرفته است.

    به عنوان مثال پس از سقوط يك بالگرد اسرائيلي در سال 1996 و هلاكت چند سرباز صهيونيست، گروهي تحت نام «چهار مادران» از مادران سربازان كشته شده تشكيل شد كه خواستار خروج فوري ارتش اسرائيل از لبنان براي جلوگيري از خسارت هاي جاني بيشتر بودند. خواست هاي گروه «چهار مادران» به سرعت به خواسته عمومي مردم تبديل شد و پس از آن فرار از خدمت سربازي كه تا آن موقع يك «خيانت» تلقي مي شد به امري عادي و رايج در داخل خاك اسرائيل درآمد.

    با اين توجه، اكنون كه حزب الله به اقدامات بسيار گسترده تري از مقاومت هاي سالهاي پيش خود دست زده و به عنوان نمونه ناوچه مدرن جنگي آنها را در ساحل بيروت منهدم و غرق كرده، پالايشگاه، مركز راه آهن و بندرگاه حيفا را مورد حمله قرار داده، چندين بالگرد- و بنابر آنچه در برخي گزارشها آمده هواپيماي- آنها را ساقط كرده است، چيزي كه صهيونيست ها عمراً در مخيله شان هم خطور نمي كرد و در طول تاريخ مبارزات كشورهاي اسلامي و عربي با آنها سابقه نداشته است اوضاع براي صهيونيست ها بسيار بسيار وحشتناكتر است.

    درست است كه مراكز رسمي در رسانه هاي اسرائيل و غرب در سانسور شديد در عدم اعلام رقم دقيق تعداد كشته شدگان و مجروحان صهيونيست، همكاري خوبي با هم دارند، اما نابودي مراكز مهم اداري و استراتژيك شهر بزرگي چون حيفا و انهدام ناوچه مدرن جنگي و حمله به پالايشگاه و... چيزي نيست كه امكان سانسور آن وجود داشته باشد. پس طبيعي است كه بايد منتظر واكنشهاي گسترده تر منفي از داخل خاك رژيم اشغالگر باشيم؛ بيشتر و پرجمعيت تر از آنچه پريروز در تل آويو براي مقابله با جنگ افروزي زمامداران آنها اتفاق افتاده و قطعاً آمار فرار سربازان و ساكنان از جنگ و از اراضي اشغالي سير صعودي بي سابقه اي خواهد داشت.

    + منصور ايماني 

    از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن
    از آن روز در آن تابستان داغ، هجده سال است كه مي گذرد. غروب بود و خوزستان و خونابه خورشيد و زمين. زخمي تر از هميشه، به زير مركبهاي آهنين افتاده بود و درد مي كشيد. هوهوي باد، بوي باروت و خون را، با خود مي برد و فرياد خمپاره ها و موشكها، در تن كوفته آسمان فرو مي رفت و كم كم خاموش مي شد. ديگر از هياهوي جنگ، از انفجار توپهاي ناگهاني و از باران تكه هاي آهن خبري نبود. تنها هر از گاهي، صفير تركشي بي نفس يا صداي گلوله اي بي رمق، پوست تاول زده هوا را مي خراشيد و به زمين مي افتاد. طبل جنگ، خاموش افتاده بود و انبوه انگشتهاي مصمم، هيچ ماشه اي را نمي چكاند، خشابهاي خالي، به جاي گلوله، غصه مي خوردند و لوله تفنگ، به جاي روبرو، خود را از درون نشانه گرفته بود.
    آن تابستان، آن روز و آن غروب آيا يادت هست؟ روي خاكريز نشسته بودي و خورشيد آخرين روز جنگ را بدرقه مي كردي. كاسه چشمت، در خونابه شفق غوطه مي خورد و تو در كوچه هاي جماران، مي دويدي تا آن جام ناگزير را، به التماس ولابه، از امام بگيري و لاجرعه سربكشي. گريه مي كردي و از دور فرياد مي زدي: «اماما! بگذار به جاي تو، نه يك جام، كه صد سبوي لبالب از شرنگ را بنوشيم، اما غمت را نبينيم. اماما! ساقي تويي، پس بگذار دردي كش رنجهايت ما باشيم» روي خاكريز نشسته بودي، ولي راه دراز جبهه تا جماران را مي رفتي و مي آمدي. بي قرار بودي؛ گاه مي دويدي، گاه مي نشستي. و لحظه اي بعد، چفيه را روي چشمهايت مي گذاشتي و گلاب مي گرفتي. روي سنگرت، پرچم سبز «يا حسين(ع)» در باد مي جنبيد و سينه مي زد. نگاهي به جانب كربلا كردي و گريه ات گرفت كه چرا كبوترهاي خونين، دسته دسته به آنجا رسيده اند و تو جا مانده اي؟ گريه ات به زمزمه نشست و باد زمزمه ات را به جماران برد: «اماما! تا كربلا يك ياحسين مانده، تا آنجا راهي نيست. اين همه سال به اميد باز كردن همين راه جنگيده ايم. بگذار امروز را هم بجنگيم و پرچم سبز گنبدش را برايت هديه بياوريم! اماما! اذن ميدان بده!» اما؛ آن چيزي كه كشتي دل طوفان زده تو را به ساحل آرامش و اطمينان مي رساند، درايت معمار پيرانقلاب بود و مي دانستي او مي داند و مي فهمد.