آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام. به ما هم سر بزنيد... التماس دعا

*** بنام تو اي قرار هستي ***

سلام و عرض ادب و احترام خدمت بزادر بزرگوارم و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما به درگاه حضرت دوست

عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شكر كه اين آمد و صد حيف كه آن رفت

عيدتون مبارك

با سلام و عرض ادب خدمت برادر عزيزو گلم ويادگاري از هشت سال دفاع مقدس .در ابتدا با آرزوي قبولي طاعات وعباذت شما وخانواده محترمتان در درگاه حق تعالي .فرارسيدن عيد سعيد فطر را خدمت شما وخانواده مححترمتان وهمه مو منين تبريك عرض مينمايم واميد وارم در زندگي هميشه تندرست و موفق باشيد

از نظر وبزرگواري شما در كلبه فقرا ممنونم

دست حق هميشه ياروياورتان

برادر كوچكتان سيد فرهاد از غربت غريب

سلام و عرض ادب و احترام

اولا خواهر زاده ي شيريني داريد و اينكه من كه اصلاً‏نم يتونم با بچه ها اخت بگيرم راحت تونستم حدود يه ساعتي رو باهاش سپري كنم ..خدا حفظش كنه

حقيقتا زياد در جريان جلسه نبودم اما متوجه موضوعات شدم

جريان اعتبارات ريالي رو با شما كاملاً‏موافقم!

و البته اين جلسات بايد ادامه يابد تا به نتيجه ي مطلوب برسد

التماس دعا

از تشريف فرمايي شما ممنونم

بحث جدي هم سخته ها!!!!

سلام . برادر گرامي سخنان شما بسيار شيوا و متين بود . اما يك مطلب اگر كار به جائي بكشد كه بودجه اي براي اين امر در نظر گرفته شود ديگر مسئله وب و وبلاگ نويسي كانون ديگري را در بر ميگيرد كه جمع كثيري از وبلاگ نويسان ميخواهند بي نام و نشان جائي را داشته باشند براي عقايد شخصي كه شايد در ساير جاها نتوانند بروز بدهند . و اگر آنچه شود كه شما ميگوييد بشود اينهم ميشود يك رسانه قراردادي مثل ساير رسانه ها . اينجا اگر كسي خصوصي هم بنويسد باز دوستاني مي يابد كه ميتواند كمك حال و فكرش باشند .همه چيز نبايد سازماني باشد . ومن الله التوفيق .
پاسخ

سلام صاحبدل گرامي. در اين باره مي توان چند مقاله نوشت ولي خلاصه عرض مي كنم: 1- صحبت بر سر كاناليزه كردن تمامي وبلاگ ها نيست، بلكه اگر كسي با سياست هاي رياست جمهوري همراه مي شود بايد تقدير شود و اين سياست ها محدود هم نيست و بسياري از كساني كه براي دل خودشان مي نويسند در همين دايره قرار دارند و كافي است كارشناساني وبلاگ ها را رصد كنند. و بعد اگر كساني گام پيش نهادند و همدل شدند نيز به مجموعه اضافه مي شوند. 2- همان گونه كه عرض شد كسي وبلاگ نويس را مجبور نمي كند كه با اين مجموعه همراه شود. 3- براي دل خود نوشتن يعني چه؟ اگر كسي دچار هواي نفس نباشد و اخلاق انساني را در دستور كار خود قرار دهد و هدفش خدمت به جامعه باشد، آن گاه ضربان قلبش با ضربان قلب بشريت هماهنگ است و هر چه براي دل خودش مي كند مفيد به حال جامعه است. اما اگر كسي انواع گرفتاري هاي اخلاقي و نفساني را داشته باشد، همان بهتر كه سخنش به گوش كسي نرسد. 4- كسي كه براي دل خودش مي نويسد چرا نمي رود در مثلاً در محيط وردآفيس بنويسد و در هارد رايانه ي خود ذخيره كند؟! مي بينيد كه اين هم يك شعار است و كسي كه در وبلاگ مي نويسد ناظر به مخاطب است و همين امر ادعاي براي دل خود نوشتن را نفي مي كند. دوست دارم باز هم در اين زمينه صحبت كنيم.

سلام جناب اميرعباس گرامي.

اولا از ديدار شما خوشوقت شدم و همانطور كه دروبلاگ نوشته ام، اين ديدار ها باعث شد از حصور در برنامه آن چناني،‌زياد احساس خسارت نكنيم.

بحث خوبي را مطرح كرديد، اما نكته اصلي اين است كه اين آقايان هنوز چيزي از وبلاگ نميدانند! پس كي خواهد بود كه نوبت به بحث هاي شما برسد؟!

پاسخ

سلام برادر بزرگوار. ضمن تشكر از لطف شما، اتفاقا به خواهري كه از راه دور (شهر من و شما) آمده بود همين را گفتم كه اين آشنايي ها بهترين دستاورد بود. ادامه ي مطالب من به موضوع همين جلسه خلاصه مي شود و در مورد وبلاگ نويسي حرف زيادي ندارم. هم قابل عرضي ندارم و هم نمي خواهم كه در روايت فجر از دفاع مقدس جدا شوم. همت شما را مي طلبد و بيان ديدگاه ها و تجربيات تان. پس منتظرم.

سلام برشما عزيز گرامي

و آرزوي اينكه رمضاني كه در آسانه اتمامش هستيم براي همه پر از خير و بركت بوده باشد.

با دلايل وجودي توجه نهاد ياست جمهوري به مبحث وبلاگ نويسي كم و بيش بيگانه ام. مطالب شما را دنبال خواهم كرد تا بلكه قربتي به دست آيد.

التماس دعا

يا حق

پاسخ

سلام دوست گرامي. از ادامه ي عرايض بنده چنين بخاري برنمي خيزد كه بيگانگي و قربت كسي را تحت الشعاع قرار دهد. اما مي توان گفت كه اين مقوله بسيار با اهميت و حساس است و هر كس تواني دارد بايد دين خود را ادا كند و از اين منظر رياست جمهوري هم بايد احساس وظيفه كند كه كرده است و باقي قضايا ... . دعا بفرماييد.
سلام وخسته نباشيد وب بسيار مفيدي داريد موفق باشيد.
پاسخ

سلام. تشكر مي كنم و خدمت خواهم رسيد.

سلام

صحبت كردن در مورد اين موضوع كاملا تخصصي و مفصل است. كاش جلسه كمي بهتر برگزار مي شد.

بنده هم در موردش اشكالات جلسه حرف هايي زده ام.

جاري باشيد...

پاسخ

سلام برادر طلبه ام. شما هم مطلب خوبي نوشته ايد. خواندم و نظر ناقابل را عرض كردم. موفق باشيد.
خدمت دوستان عرض شود اينكه گفته شد باز هم در اين باره خواهم نوشت، مقصود در باره وبلاگ و رياست جمهوري است و نه در موضوع اعتبار ريالي. در اين باره كفايت مذاكرات را اعلام مي كنم.

سلام استاد و برادرم

مي دانيد كه من هم آنجا بودم و لاجرم نظر شما را تاييد مي كنم

كاش در ميان جمع بحث مبسوطي ارائه مي داديد و كاش اين بحث را طبق قولتان در وبلاگتان پي بگيريد

مطمئنم در برابر ايده هايي كه داريد در واقع هنوز هيچ چيز نگفته ايد

پس منتظريم

فعلاً

پاسخ

سلام خواهر بزرگوار. تشكر مي كنم هم به خاطر لطفتان و هم به خاطر اينكه به توصيه ي حقير تو جه نمي كنيد (در مورد نوع خطاب قرار دادن) و به توصيه ي آقاي فخري ديگر در اين مورد دخالت نمي كنم و هر طور راحتيد.

وبلاگ ليله القدر

متولد شد.

اين وبلاگ آشناي شما ست.

بزودي به جمع وجود سبزتان خواهد پيوست.

اميد است در جمع خودتان پذيرا باشيد.

سلام دوستان : نماز و روزه هايتان قبول انشاالله تعالي و پيشاپيش عيد سعيد فطر مبارک

خوشحال ميشوم با حضور و اظهار نظريات اصلاحي به وبلاگ تازه متولد شده قدم رنجه فرموده و جهت ارتقاء ان راهنماييهاي لازم را ارائه فرماييد. البته هنوز من کوچکتر از آنم که به وبلاگ زيباي شما اظهار نظر کنم.

شهدا و اسراء کربلاي معلا شفيع تان باد

بسم الله الرحمن الرحيم

ضمن عرض ادب و سلام وقبولي طاعات و عبادات شما برادر عزيزم

مطلب زيبائي به آن اشاره فرموديد وبسيار جالب و بجا بود

در مورد وبلاگ

بردار عزيزم خدمت رسيدم تا پيشاپيش عيد سعيد فطر را خدمت شما وخانواده محترمتان وهمه مومنين تبريك عرض نمايم

اميدوارم به همين ماه قرآن شما وهمه عزيزان به حاجت خود برسيد وهمشه در زندگي تندرست و موفق و پاينده باشيد

دست حق هميشه يارو ياورتان

برادر كوچك ودعا گوي شما سيد فرهاد

جانم فدايت يا زهراي مظلوم

پاسخ

سلام دلاور. از لطف شما تشكر مي كنم و ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات عيد سعيد فطر را هم تبريك عرض مي كنم. دعا بفر ماييد.