• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : نامحرمانه‏هاي روايت فجر
  • نظرات : 11 خصوصي ، 27 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    به اينجا دعوت شده‏ايم:
    http://hezareh3.blogfa.com/post-110.aspx

    پست آخر اين وبلاگو بخونيد. خالي از لطف نيست
    http://hezbollahi.mihanblog.com
    پاسخ

    آقا جواد مي روم مي خوانم، ولي پست آخر خودتان هم خيلي زيباست. همان حديث و ... حب الدنيا...! دعا بفرماييد.
    درسته!
    هو المعشوق....به يادداشته باش هر وقت دلتنگ شدي به آسمان نگاه کن کسي هست که عاشقانه تو را- مي نگرد و منتظر توست... اشکهاي تو را پاک مي کند-و دستهايت را صميمانه مي فشارد-تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت -به ياد داشته باش هر وقت دلتنگ شدي به آسمان نگاه کن-و اگر باور داشته باشي مي بيني ستاره ها هم با تو حرف مي زنند- باور کن که با او هرگز تنها نيستي هرگز-فقط کافي است عاشقا نه به آسمان نگاه کنـي ------سلام دوست عزيز.اميدوارم حالت خوب باشه.بلاخره اپديت كردم با يه خبر خيلي خوب(بيشتر واسه خودم)منتظر حضور هميشه گرم شما و دوستانتونم.با بهترين ارزوها براي شما .ياحق
    پاسخ

    سلام برادر. من که زودتر خدمت رسيدم و خواهشم را هم گفته ام. دعا بفرماييد.
    سلام ممنون از لطفتون. يا علي التماس دعا

    سلام

    اولا اين خاطره اي كه از جبهه نوشتيد خيلي برام جالب بود. قبلا هم از اين ها خونده بودم. غبطه ميخوره آدم ...

    در مورد بحث اصلي ... متاسفانه يا خوشبختانه همين مطلب شما و كامنت بعضي از دوستان دستمايه بعضي حرفهاي ديگه شد كه انشالله مي نويسم.

    با مطلبتون هم موافقم. حرف زياده ...

    موفق باشيد. يا علي

    پاسخ

    سلام دوست عزيز. از اعلام موافقت تشکر مي کنم. کاش مي گفتيد منظورتان دقيقا کدام خاطره است. دعا بفرماييد.

    برادرم محمد ( http://course.persianblog.com )
    با سلام مجدد.
    نظر شما در ساعت 1:5 درج شده بود كه چون در پاسخ ارسالي اين جانب، يكي از كلمات قرآن، غلط تايپ شده بود، خواستم پاسخ را ويرايش كنم كه ديدم مشكلي وجود دارد. اين شد كه كامنت شما را عيناً كپي كردم و بعد پاسخ دادم و كامنت قبلي تان را خصوصي كردم.

    در مورد دوستاني كه فرموديد بعضاً ممكن است خطاهايي داشته باشند بايد پناه ببريم به ستارالعيوب و هيچ كدام از ما از خطا مصون نيستيم برادرم.
    حسن نيت شما مدال افتخاري براي خودتان است و شما در قلب امير عباس جاي داريد.

    از برادرم مسئول پشتيباني پارسي بلاگ هم خواهش مي كنم مشكل مربوط را در صورت امكان مرتفع كنند.

    الهم عجل لوليك الفرج ... .

    بله هيچ كس از اشتباه بري نيست حتي من بخشي از حرف هاي محمد مسيح و خيلي از دوستان ديگر را هم قبول دارم مبني بر اينكه بسياري از دوستان كه مثلا مسلمان هستند و ادعاي اسلام و شيعگي و پيرو حضرت مهدي بودن را دارند، در قالب همين مسائل، بسياري از انحرافات اخلاقي را دارند. === بحث من اصلا سر اين موضوع نيست و براي نشان دادن حسن نيت خود، اين بخش از مطلب را حذف مي كنم. هر چند باز هم اعتقاد دارم، حضور هر كس در شلمچه و طلائيه و ...، صرفا به دعوت شهدا و امام شهداست (خيلي از اين افراد دعوت مي شوند تا تغيير يابند و عده اي ديگر براي افزايش اعتقادشان) و دين و اعتقاد و تقواي دعوت شدگان اصلا مهم نيست.
    پاسخ

    درود بر شما. ((محمد رسول الله و الذين معه اشداء علي الکفار رحماء بينهم)). بله شهدا دعوت مي کنند و خداوند باب رحمتش را مي گشايد. اما شيطان همه جا قدم به قدم به دنبال من و شماست برادرم. چون قسم خورده است که ما را اغوا کند مگر اينکه بنده ي خالص خدا باشيم. شما با اين جواني و پاکي و با اين حالتان براي اين برادر روسياه خود نيز دعا بفرماييد.
    ضمنا من هيچ كجا از مطلبم اشاره اي به بي تقوايي ديگران نكرده ام فقط گفتم: دعوت نشده ايد. و به اين موضوع هم ايمان دارم (در صورتي كه در يكي از كامنت ها جناب محمد مسيح مستقيما در مورد بي تقوايي خواهران شركت كننده در اردو صحبت كرده اند). همه ما ممكنه متقي باشيم و ايمان هم داريم و خدا هم ما رو دوست داره ولي ممكنه به هر دليل كوچكي (چون معصوم نيستيم) براي چنين جاي مقدسي دعوت نشده باشيم. من فقط مي خواستم بر قداست اين محل تاكيد كرده باشم و نه چيز ديگري. ضمنا حتي من كه مثلا امسال دعوت شده بودم، ممكن است سال بعد با اينكه هنوز مسلمانم (نمي گويم شيعه)، ولي به اين مكان مقدس دعوت نشوم. === باز هم تأكيد مي كنم، من نه بر اساس شناخت خود از افراد حاضر در اردو بلكه بر اساس آنچه كه ديده ام نوشت ام ه كه به قول محمد مسيح: افراد و نظرات و رفتار آنها ممكن است تغيير كند. من نه قصد دفاع و نه قصد رد مسؤولين برگزار كننده را دارم. در مورد برگزاري اين مراسمات به صورت مختلط هم بحثي ندارم. همچنين در مورد چت با نامحرم و اينگونه مسائل هم صحبتي نكرده ام. === هدف من، فقط پاسخ به تهمت هاي وارده بوده است.
    پاسخ

    شما گفته بوديد ((شما كه از جو معنوي اون خبر نداشتيد كه اگر بوديد هم به نظر من بي خبر مي مونديد)) من به اين فراز ايراد جدي گرفتم. کاش هر چه سريع تر تفاهم بين دوستان حاصل گردد و البته به آسيب ها هم فکر کنيم.
    سلام قبول دارم كه بعضي جاها شايد تندروي بوده، ولي قبول كنيد كه حق داشتم با وجود اين تهمت ها عصباني شوم. === در مورد ضجه ها هم شايد حرف شما درست باشه يعني هر كس ناله كرد حتما معصوم نيست كه همه مي دونيم فقط 14 معصوم داريم، ولي نمي توان تهمت به بي تقوايي هم به اين گروه زد. ضمنا من اصلا در مورد خوب يا بد بودن اردوهاي مختلط اصلا بحثي نكرده ام. يا علي التماس دعا
    پاسخ

    سلام. در اينکه 14 معصوم بيشتر نداريم شکي نيست، اما جمله بنده بار بيشتري دارد و آن اينکه فرياد يا حسين کسي را به درجه عصمت نمي رساند و دليلي براي بري بودن او از اشتباه نيست. از شما تشکر مي کنم.

    دوست عزيز سلام

    هر از گاهي به وبلاگ شما سري مي زنم . واقعا خسته نباشيد انشاالله كه با دوستان شهيدتان محشور شويد.

    شايد وقتي براي خريد كتاب به كتابفروشي ها سر زده ايد كتابهايي را با عنوان مراقبه هاي اوشو را ديده باشيد كه با تاسف با تيراژهاي بسيار بالا در سطح كشور در حال توزيع است .

    اگر مي خواهيد با زندگي اوشو و فساد اخلاقي او آشنا شويد و به ديگران خطر افكار منحرف او را گوشزد كنيد به بخش آرشيو وبلاگ من در اسفند ماه مراجعه كنيد .

    من الله توفيق

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليكم

    سال 86 ، سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي و تقارن بهار طبيعت با بهار رسالت را بر شما تبريك مي گويم و اميدوارم سالي همراه با موفقيت داشته باشيد . انشا الله

    يا علي و در پناه علي

     <      1   2