سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

منتقد چون مدعی تجزیه و تحلیل منطقی است، واجب است که خود بیش از دیگران سخن بر مدار منطق بگوید و اشکالات و تأییداتش را با سند، مدرک و شواهد ارائه دهد.

همچنین نویسنده‏ی «نقد ِ نقد» بیش از منتقد ِ نخست وظیفه دارد که منطقی سخن بگوید. هر گاه مشاهده شود یک نفر به هنگام نقد ِ نقد به پرت و پلاگویی، شوخی، تمسخر و خدای ناکرده لودگی روی آورده است، بیش از هر چیز باید به درستی نقدی مطمئن شد که دیگران با شوخی و تمسخر درصدد تخریبش هستند.

پ.ن: همان گونه که پیشتر گفتم و با توجه به اینکه برخی با گل آلود کردن آب، و عنوان این مطلب که برخی با یک شخص خاص مخالفت می کنند، قصد تخطئه‏ی منتقدین را دارند، بار دیگر اعلام می‏کنم که این جانب با مدیر محتوایی شدن هیچ شخصی مخالفتی ندارم. این جایگاه را در حد یک مبصری ساده می‏دانم و همان گونه که در وبلاگ خبرنامه پارسی بلاگ [لینک] آمده است، یک مدیر محتوایی جز بررسی و پیشنهاد، کار دیگری از دستش برنمی آید و تنها خطایی که ممکن است مرتکب شود این است که برخی متون حائز اهمیت را نادیده بگیرد که در این صورت هم از ارزش یادداشت های بااهمیت، ذره ای کم نمی‏شود و در عوض اگر مدیر محتوایی از روی عمد مرتکب خطا شده باشد، پیش و بیش از هر چیز به وجدان و روح و روان خود لطمه وارد کرده است و البته حق الناس هم در جای خود محفوظ است! به عنوان مثال هنگامی که داستانی با خصوصیات ویزای بهشت [لینک] برگزیده نمی شود، مدیر وبلاگ کمترین اعتراضی نمی کند و معتقد است ذره ای از ارزش آن کم نخواهد شد، اما تألمات ناشی از این بی‏عدالتی، تا مدت‏ها وجدان مدیر محتوایی مزبور را آزار خواهد داد و ... .

القصه اگر منتقدین اعتراضی داشته‏اند، به توهین‏های بی محابای آن شخص بوده است نه مبصر شدن وی! به دوستان منتقد هم عرض می کنم که تا کنون مشاهده نشده مدیر محترم پارسی بلاگ از هجمه‏ها و بی ادبی‏های کسی حمایت کرده باشد! و بر من و شما فرض است که به هوش باشیم و اگر کسی خطاهای خود را مورد تأیید مدیر جا زد، باور نکنیم؛ چرا که مدیر نمی‏تواند معاونت تکذیب تعیین کند و به صورت آنلاین دروغ های (صریح و تلویحی) افراد را تکذیب نماید؛ هر چند از ایشان انتظار می‏رود که به هنگام و محرمانه، به شخص خاطی و جنجال آفرین تذکر دهد. همچنین به دوستان ارزشی یادآور می‏شوم که وقتی در همین ایام، وبلاگی چون نافذ برگزیده می‏شود، نشان می دهد که مدیریت کلان پارسی بلاگ در دست مبصرها نیست و چندان جای نگرانی وجود ندارد.

در پایان تأکید می کنم که دلیل تمرکز نقدهای دوستان ارزشی بر پارسی بلاگ این است که اینجا را خانه‏ی امن خود می دانند و برای هویت ارزشی آن دل می‏سوزانند. یعنی برای همان هویتی دل می‏سوزانند که خود نیز – به سان یک قالیباف - در ریشه ریشه‏ی آن سهیم بوده اند و حضور و یادداشت‏های ایشان به ایجاد و تثبیت این هویت کمک کرده است. باقی بقایتان.


  + چهارشنبه 86/4/13 - 7:0 صبح - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز جمعه 103/1/10
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ