سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

اشاره: پیشنهاد دادم کمی به ادبیات و داستان دفاع مقدس بپردازیم، ولی تا کنون نظری نرسیده است. در این فرصت نکته ای بیان می شود و شرح و تفسیر و معرفی ارگان ها و کارشناسان بماند برای بعد.

دیری است افرادی که خود به ارزش های ناب دفاع مقدس اعتقادی ندارند و در آثار خود نیز، ایثارگری و ولایت مداری فرزندان دلاور این آب و خاک را به سخره گرفته اند، سند هیئت های کارشناسی ادبیات داستانی را به نام خود زده اند و بسان یک باند مافیایی، در ارگان هایی که بنا به وظیفه ی ذاتی، به نام دفاع مقدس، فعالیت های فرهنگی و هنری دارند و از بیت المال تغذیه می شوند، نفوذ کرده و مستقر شده اند. ادامه ی مطلب ...

  + دوشنبه 85/10/4 - 12:6 صبح - نویسنده: امیر عباس
مشارکت در بحث ()
 

اگر موافق باشید کمی به ادبیات و داستان دفاع مقدس بپردازیم که دغدغه ی اصلی مدیر این وبلاگ نیز هست. ابتدا از دوستان ارجمند تقاضا دارم که بحث را شروع کنند. عزیزانی که ایده دارند و به این مقوله توجه داشته اند و به ویژه دوستانی که در این زمینه فعالیت کرده اند لطفاً نظر بدهند. بدیهی است که مشارکت دوستان، پرداختن به این موضوع را عملی خواهد ساخت. مشارکت بفرمایید!

پ.ن: لینک های این وبلاگ و به ویژه لینک های سمت چپ و آرشیو وبلاگ فقط برای دکور است. یک وقت ناغافل کلیک نکنید و بروید ببینید مطلب چه بوده! از ما گفتن.


  + یکشنبه 85/9/26 - 3:8 صبح - نویسنده: امیر عباس
مشارکت در بحث ()
 

داستان نویسی را باید از خواندن داستان های خوب شروع کرد. مطالعه ی مستمر داستان، آموزش غیر مستقیم نویسندگی محسوب می شود و هستند کسانی که بدون مطالعه ی هیچ کتاب آموزشی و بدون گذراندن هیچ دوره ی آموزشی، داستان های خوبی نوشته اند. ادامه ی مطلب ...

  + چهارشنبه 85/8/17 - 1:52 عصر - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز پنج شنبه 103/2/6
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ