• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : خارج از موضوع
  • نظرات : 10 خصوصي ، 28 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    سلام عليكم .ما هم از جنگ مينويسيم .با ما تبادل لينك كنيد.منتظر پيغام شما هستيم .يا علي
    پاسخ

    سلام دوست گرامي. حتما خدمت خواهم رسيد. دعا بفرماييد.
    + گروه كامپيوتري آزادي خواهان 

    اخطار: در صورتيكه اين وبلاگ روند خود را اصلاح نكند هك خواهد شد.

    پاسخ

    مي توانستم اين كامنت را عمومي نكنم اما حيفم آمد شما نبينيد. خيلي خنده دار است. اين گروه عجيب و غريب مرا تهديد كرده. اولاً كه وقت خود را تلف نكنيد چون با رايزني با مدير محترم پارسي بلاگ آدرس وبلاگ قابل قابل بازيافت است. ثانيا اين گروه(نفر) يادش رفته بگويد خطاي اين وبلاگ چيست، شايد موافق بوديم و خود را اصلاح كرديم. البته مشخص است كه ما به فرهنگ پايداري و بعد يك مورد هم اخيراً به دست هاي انگليس و رژيم صهيونيستي براي ايجاد تفرقه بين مسلمين اشاره كرده ايم?>?>?>. پيدا كنيد پرتقال فروش را. خدا استكبار جهاني و ايادي اش را نابود كند.
    كاش براي خودتان يك لوگو هم انتخاب كنيد تا آن را در لينك ها بگذارم
    پاسخ

    به ياري خدا.
    كاش براي خودتان يك لوگو هم انتخاب كنيد تا آن را در لينك ها بگذارم
    كاش براي خودتان يك لوگو هم انتخاب كنيد تا آن را در لينك ها بگذارم

    سلام برادر!

    ممنون كه آمديد!

    من براي درج عكس در كامنت ها از سيستم كپي ، پيست استفاده مي كنم.

    سلام برادر.

    الحمدلله كه قطع نشده است.

    با مطلب جديد منتظر استفاده از نظر شما هستم.

    يا زهراء

    + سارا 

    سلام.

    من مدتي نبودم و خوشحالم حالا كه بعد از امتحانات دوباره به نت ميام با وبلاگ خوب شما آشنا شدم.

    كامل ميخونم و دقيقتر نظر ميدم.

    پاسخ

    سلام و تشكر. نشاني وبلاگ را بدهيد خدمت برسيم.

    سلام دوست عزيز

    واقعا خوش به حالت كه موضوع وبلاگ خود را به شهادت و جهاد اختصاص دادي. برترين واژه‏هاي هستي يعني شهادت، يعني چمران، يعني همسايه خدا شدن، يعني نگاه خدا به بشر ، نگاهي كه همه چيز را به آتش مي‏كشد و انسان را د رخدا ذوب مي‏كند . دوست دارم همه شب و روز كلمه شهيد و شهادت را زمزمه كنيم و چقدر از آن فاصله داريم.

    پاسخ

    سلام دوست گرامي. ابراز لطف شما بنده را دل گرم تر كرد. دعاي خير هم فراموش نشود لطفاً.

    سلام برادر ايثارگر. استكبار جهاني براي مبارزه با اسلام به تفرقه دامن مي زند و براي انحراف تشيع هم شيعه نمايان را علم مي كند تا مثلاً اين نوع تندروي ها را كه تشيع علوي محكوم مي كند به شيعه نسبت دهد و هم فرقه هايي ايجاد مي كند كه شيعه را به انحراف كشاند. مثل دراويش منحرفي كه من به آنها مي پردازم.

    به وبلاگ من هم سر بزنيد.

    پاسخ

    سلام و تشكر. شرمنده ي شما هستم كه خدمت نرسيده ام. راستش وبلاگتان خيلي تخصصي است و به هر حال مزاحم خواهم شد.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با صلوات بر پيامبر اعظم – محمد مصطفي - و خاندان مطهرش.

    سلام عليكم.

    معتقدم كه حق كاملاً به جانب شماست. ما نيز اگر چه در وبلاگ تا مي نوشتيم، شعارمان سيره ي نبوي(ص) و خاندان پاك ايشان بود، ولي تمام مراجع امر به وحدت مسلمين مي كنند.

    خدا شما را براي اسلام حفظ كند.

    الهم عجل لوليك الفرج.

    پاسخ

    سلام عليكم. بله ما كه ارادت داريم و لوگوي شما هم كه زينت بخش اين وبلاگ است. دعاگو هستيم.

    سلام عليكم. جناب امير عباس گرامي، از اينكه وقت خودتونو خالصانه در راه اعتقاداتتون صرف ميكنيد آفرين ميگم. حتما ميدونيد كه دو جشنواره داستاني در راهه و هر كي بجاي شما بود به تنها چيزيكه فكر مي كرد نوشتن براي جشنواره ها بود.

    شما در تشخيص خودتون شك نكنيد. اخيراً از اين چتها زياد شده. چتهايي كه به اسم طرفداري از اسلام، اسلام را ميكوبند و به اسم طرفداري از ايران به ايران انواع تهمتها را ميزنن. توقع نداشته باشيد كه تا كسي مچشونو گرفت بيان بگن بله آفرين ما از دشمن پول ميگيريم. طبيعيه كه مغالطه ميكنن و به شما توهين ميكنن. ولي كاملاً مشخصه كه از كجا هدايت ميشن از كي پول ميگيرن و هدفشون چيه. اگه همه وبلاگ نويسان كشورمون با هر موضوعي هوشياري شما را داشتن خيلي خوب يود. التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليكم. برادر گرامي سد بزرگوار از شما تشكر مي كنم. خدا شما را حفظ كند و كاش فرصتي هم براي وبلاگتان داشتيد تا بيشتر فيض ببريم. دعا بفرماييد.

    يكي از كساني كه ابتدا مرا به وبلاگ خود دعوت كرد و بعد به انواع مغالطه و هجمه روي آورد كسي نبود جز يكي از چت بازان حرفه اي در ياهو. اين شخص يكي از ادمين هاي چت روم ايران اسلام است. در بخش نظرات مطلب قبلي (دانشمند، عارف، حماسه ساز) شروع بحثمان را مشاهده مي كنيد. اخيراً اين شخص كامنت بلند بالايي نوشته است كه با توجه به طولاني بودن، بخش هاي مهم آن را به همراه توضيحات اين جانب در ادامه مي خوانيد:

    اين شخص چون حرف حسابي نداشته، ابتدا به عكس بنده ايراد گرفته است. در پاسخ عرض مي شود كه اين عكس مربوط به 16 سالگي بنده و زماني است كه كشور مورد هجوم بيگانگان قرار داشت و بسياري از دانش آمزان از زندگي راحت صرف نظر كردند و به دفاع از اسلام و شرافت آب و خاك و ناموس خود پرداختند. اگر از نظر شما اين خشونت است كه خوشا به حال بيگانگان با چنين طرف داران وطني! و چون موضوع وبلاگ دفاع مقدس است، استفاده از اين عكس طبيعي است! بد نيست كه اين دوست چت باز اشاره كند كه خود در 16 سالگي چه حال و هوايي داشته است!

    من در كامنت قبلي از وي پرسيدم كه مرجع تقليدت كيست؟ پاسخ او جالب است: در مورد مرجعيت هم ميخواستم ميزان اطلاعات شما را در اين بحثها بسنجم که ديدم در اين زمينه اصلا شناختي نداريد چون دوستاني که در اين زمينه مطلع هستند با جواب من کاملا دريافته‌اند که بنده مقلد کدامين مرجع تقليد عظيم‌الشأن هستم. به اين مي گويند پاسخ شفاف، البته از اون لحاظ! خوب معلوم است كه مشكل كار كجاست!!!

    من به وي اعتراض كرده بودم كه چرا مي گوييد شيعه در بيشتر مواقع دچار افراط و تفريط است و با چه بررسي آماري اي به اين مهم (؟) رسيده ايد. ايشان مي گويد: اين قائده هم کلي نيست. دقت کنيد در بسياري از مواقع نه هميشه. يعني باز هم بدون دليل حرف خودش را زده است.

    باز اشكال كرده ام كه هر كس مي تواند بيايد با ادعاي شيعه بودن، شيعه را بكوبد (ذم شبيه به مدح) و گفتم شما حتي در توضيحاتي كه در باره ي خود داده ايد گفته ايد كه شيعه نيستيد، ايشان جواب مي دهد: من ادعايي به شيعه بودن ندارم. بسيار دوست دارم شيعه باشم اما شيعه مقامي بس بلند دارد که من از آن دورم.

    آيا از اين بهتر مي شود طفره رفت؟

    گفته ام طبق كدام مدرك مي گوييد كه امام معصوم (ع) با خلفا بيعت كرده است؟ (مي دانيد كه هيچ شيعه اي چنين اعتقادي ندارد و اگر داشته باشد ديگر شيعه نيست!) مي گويد: اين بيعت ، بيعتي ظاهري است و ... ذکر مدارک موضوع را انشاءالله در فرصتي ، با بيان دلايل اين کار و بيان حقايق پشت پرده خواهم آورد. مي بينيد؟ در فرصتي(؟) و با بيان دلايل (؟) و بيان حقايق پشت پرده (؟). البته خودش هم مي داند كه تحريف تاريخ نموده و به امام معصوم تهمت ناروا بسته (العياض بالله) و هيچ مدركي ندارد كه در هيچ آينده اي رو كند.

    وقتي گفته بود كه همه سني ها آشكارا شيعيان را از دين خارج مي دانند، من گفتم كه خودم با برادران اهل سنت زندگي كرده ام و چنين مطلبي را نديدم. اين شخص مي گويد: اهل سنت واقعي و معتقد به دينشان همه و همه اين نظريه رافضي بودن شيعه را هنوز هم دنبال ميکنند کمااينکه هر روزه شاهد کشتار شيعيان به دست آنان هستيم. دقت كنيد كه چگونه نظرش معطوف به كشتار است و به من حق بدهيد كه ردپاي انگليس را ببينم. چون هر شيعه ي آزاده اي مي داند كه مسبب كشتار شيعيان در عراق و پاكستان و افغانستان، برادران اهل سنت نيستند، بلكه اين انگلستان و بعضاً رژيم صهيونيستي است كه هم به دليل انتقام از تشيع و هم به دليل اختلاف افكني ميان مسلمين، چنين جنايتي را مرتكب مي شود.

    اين شخص به من مي گويد: اگر شما شيعه و پيرو هستيد که تکليف مشخص است. اگر هم که آزرده نشدن دل برادرانتان مهمتر است، بر شما حرجي نيست. پاسخ ايشان اين است كه من شيعه هستم، اما مرجع تقليد دارم. و مرجع تقليد من اختلاف افكني بين مسلمين را جايز نمي داند و تا آنجا كه تحقيق كرده ام، هيچ كدام از مراجع عظام دامن زدن به اختلاف ميان شيعه و سني را جايز نمي دانند. مگر اينكه كسي مرجعيتش را مديون انگليس باشد. مثل همان مرجع قلابي اي كه طرفدارانش در عراق به سفارت جمهوري اسلامي حمله كردند!

    اين چت باز حرفه اي در مورد خودش مي گويد: خدا را شکر که سابقه بنده در اينترنت مشخص است و بسياري از دوستان مرا ميشناسند. حالا چه كساني او را مي شناسند، الله اعلم و به هر حال ما كه نمي شناسيم! اگر زحمتي نيست بگويد تا بشناسيم. در بخش مشخصات خودش هم، براي نام و فاميلي و شغل خود نوشته است كه يكي از ادمين هاي چت روم ايران اسلام است. معلوم است كه تمام وقت شبانه روزي اش را با اينترنت سپري مي كند ؛ چرا كه وبلاگ هم دارد و به محض رسيدن كامنت ، 5 دقيقه بعد جواب مي دهد. سوال من اين است كه آيا براي اين كار به كسي پول مي دهند و او خرج معاشش را چگونه به دست مي آورد؟ خود من با همين يك وبلاگ در حالي كه متخصص هستم و چند كار مختلف انجام مي دهم، باز هم تلفن منزل، به دليل عدم پرداخت بدهي، عن قريب قطع خواهد شد!

    اميدوارم اين چت باز حرفه اي فهميده باشد كه در اين وبلاگ قادر به مغالطه و شبهه افكني نيست و اين پاسخ ها نيز نه به او (كه خود مي داند كيست و به دنبال چيست) بلكه براي مطالعه ي بازديدكنندگان و دوستان گرامي نوشته شده است و به دنبال كار خويش باشد. بنده وقت كافي

     <      1   2