سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

یک| شهادت مظلومانه ی برترین بانوی جهانیان، دخت مکرم نبی، حضرت فاطمه زهرا – سلام الله علیها – را به عموم آزادگان جهان تسلیت می گویم.

دو| آقا این مخابرات هم شورش را درآورده! چندی است که می گویم مدتی وبلاگ نخواهم نوشت، اما همچنان است که هستم! واقعاً یعنی چه؟ دو قبض متوالی را نپرداخته ام و از موعد قبض دوم هم حدود یک هفته گذشته. نمی دانم چرا خط تلفن یک طرفه نمی شود؟ بابا قبلاً از این خبرها نبود، فوری قطع می کردند و خلاص. آماده شده ام که خط قطع شود و بروم دنبال برخی کارهای جدی، حالا این هم هیچ! مخابرات فکر نمی کند که وقتی می گویم مدتی نیستم و هنوز هستم، جلو مردم بی اعتبار می شوم؟! آقا ما دردمان را به که بگوییم؟ قطع کنید دیگر!

سه| چند مطلب با موضوع اصلی وبلاگ (دفاع مقدس) نوشته ام و با استفاده از امکان نمایش در آینده، در وقت خود به صورت خودکار در وبلاگ به نمایش درخواهد آمد. اکنون فرصتی دست داده تا در زمینه ی دیگری قلم بزنم. لطفاً با من باشید:

در میان وبلاگ ها مشاهده می شود که کسانی با سوء استفاده از ایام فاطمیه، اقدام به تفرقه افکنی میان شیعه و سنی می کنند. نویسندگان این وبلاگ ها با نقاب یک شیعه ی دوآتشه، جهت گیری و نوع استدلالشان به گونه ای است که تعصب شیعیان جریحه دار شود و به گونه ای برخورد کنند که متقابلاً برادران اهل سنت را خشمگین سازند و در نتیجه به اختلاف بین مسلمین دامن زده شود. کیست که نداند استعمار پیر (انگلستان) اختلاف بین شیعه و سنی را به عنوان یکی از اهداف راه بردی اش دنبال می کند. حال اگر این مسئله در وبلاگی ظاهر شود، خوش بینانه اش این است که بگوییم نویسنده وبلاگ جاهل است و با دامن زدن به اختلافات مذهبی، آب به آسیاب دشمن می ریزد. اما وقتی نوع استدلال و بی نام و نشانی اعتقادات و مرجع ایشان مشاهده می شود ؛ و وقتی به جای پاسخ گویی به مغالطه و عوام فریبی روی می آورند، دیگر نمی توان زیاد هم خوش بین بود. از آنجا که یکی دو نفر از این وبلاگ نویسان در بخش نظرات این وبلاگ تبلیغ کردند و بعد بحثی هم درگرفت، ادامه ی این مطلب و توضیح پیرامون آخرین کامنت یکی از این نویسندگان را در بخش نظرات این مطلب پی می گیرم. دوستانی که علاقه دارند، لطفاً بخش نظرات را ببینند.


  + سه شنبه 85/4/6 - 4:14 صبح - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز چهارشنبه 103/2/12
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ