• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : دانشمند، عارف، حماسه ساز
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به نام رحمان
    سلام عليکم

    جناب امير عباس از اينکه به صراحت تهمت زديد خوشم آمد. چون خيلي ها هستند که مي آيند با گوشه و کنايه تهمت ميزنند. ولي نوع تهمت زدن شما جالبتر است.
    ----------
    دوست عزيز اگر شما اينقدر سطحي فکر ميکنيد که با جمله ضد عمر کنار کامنت مشکل داريد !!! خوب بنده که مشکلي ندارم آن را عوض ميکنم. آن را به "ضد خشونت" عوض ميکنم. خشونت يکي از مشخصات بارز خليفه دوم بوده. براي بنده ضد خشونت با ضد عمر تقريبا هم معني هستند. شايد اينطوري شبهات سطحي شما هم بر طرف شود.
    ---------------
    دوست عزيز اگر خيال ميکنيد که به خاطر اتحاد ما شيعيان عقب خواهيم نشست و جنايات و ظلمهاي عمر نسبت به امت اسلام را مطرح نخواهيم کرد اشتباه کرده ايد. آيا ميدانيد سکوت در برابر ظلم همانند حمايت از ظلم است ؟؟؟ آيا ميدانيد که چه ظلمهاي فراواني را خلفا نسبت به اهل بيت عليهم السلام و ما روا داشته اند ؟؟؟ ميدانيد اگر سکوت کنيد و جنايات خلفا را نگوييد و از حق حضرت علي عليه السلام دفاع نکنيد آن دنيا شرمنده ائمه خواهيد بود ؟؟؟ اگر شما ميتوانيد در برابر ظلم خلفا فقط سکوت کنيد !!! بنده نميتوانم.
    جواب شما را درباره اتحاد در متن نوشته ام. و لازم نيست بيش از اين درباره آن توضيح بدهم .
    --------------
    در آخر به عنوان برادر کوچکتر به شما توصيه ميکنم که به خدا پناه ببريد به خدا پناه ببريد از تهمت . يادتان باشد تهمت زدن ناروا گناه بسيار بزرگي است. اين را هم بگويم که از اولي که اين وبلاگ را افتتاح کردم منتظر تهمت و توهين هاي بسياري از افرادي مانند شما بوده و هستم . و بدانيد که ناراحت نميشوم بلکه شوق بنده براي افشا کردن جنايات خلفا بيشتر ميشود.
    اللهم العن الجبت و الطاغوت
    پاسخ

    با سلام بر شما. متا سفانه به تدريج نيت اصلي تان روشن مي شود و به هر حال - در هر فرضي - كارتان ايراد دارد. پاسختان را قبلاً داد هام و بنا ندارم در رويارويي با اين برخورد خشن شما كه اتفاقا ادعاي ضد خشونت داريد چيزي بگويم. فقط در ادامه استدلال قبلي ام اضافه مي كنم كه همراهي با اهل بيت(ع) پيروي از سيره ايشان است و خوب و زيبا زندگي كردن به عنوان شيعيان ايشان بهترين پيروي است. و آيا واقعا اكنون تمام مسئله ي جهان اسلام اين است كه ما روزي چند بار لعن زباني بكنيم يا نكنيم؟ و آيا حفظ وحدت مسلمين - كه به حفظ اسلام و منكوب شدن دشمنان مي انجامد - به هر نوع كه لازم باشد، بهترين پيروي از اهل بيت(ع) نيست؟نتيجه اينكه معتقدم پافشاري روي اين مسئله كه در دنياي امروز كمترين كاربرد را دارد (حتما مي دانيد كه خاصيت تشيع مطابقت با مقتضيات زمان است) يا از روي كم آگاهي است و يا ... فعلاً بگذريم. يك سوال هم از شما دارم. شما دم از تشيع مي زنيد، لطفا بفرماييد مرجع تقليدتان كيست؟ منتظر پاسخ شفافتان هستم.