• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : كلاهك هسته اي شهادت
  • نظرات : 23 خصوصي ، 36 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام و درود

    اخوي، حالا ديگر دو تا دوتا پست مي نويسيد كه نرسيم بخوانيم؟

    شوخي كردم. اينكه اينقدر انگيزه هست براي نوشتن مايه خوشحالي است ولو اينكه ما از قافله عقب مانده باشيم. :)

    مگر همين سلاح شهادت پذيري نبود كه در جنگ خودمان لرزه بر تن سرلشگرهاي عراقي مي انداخت؟ فرق بين ما با آنها در اين بود كه آنها از روي اجبار به مصاف جنگ و خون مي رفتند و فرزندان ما عاشقانه شهادت را مي جستند. اينك هم تمامي كفر تو گويي در برابر تمامي ايمان صف كشيده كه كافرتر از فرزندان صهيون كسي هم آيا هست؟ و اين سيد عزيز، سيد حسن نصرالله عجيب در دلهاي ما جا دارد. همان روزي كه او در مقابل ديدگان سران بزرگ كشورهاي اسلامي دست آقا را بوسيد تا به همه دنيا نشان دهد كه خط فكري حزب الله لبنان همان خط فكري ولايت فقيه در ايران است در دلهاي ما جاودانه شد.

    راستي هيچ دقت كرده اي كه دنيا دارد با چه سرعتي به سوي سقوط مي رود؟ ديروز سران گروه 8 بيانيه صادر كردند و حزب الله و حماس را عامل خشونتهاي اخير معرفي كردند و آنوقت ما مسلمين (سران دولتهاي اسلامي) در حمايت از حزب الله يا سكوت كرده ايم و يا در نهايت لطف از دور نشسته ايم و از حزب الله حمايت مي كنيم!

    اسرائيل با آپاچي هاي آمريكايي مردم را در خيابانهاي لبنان و غزه شكار مي كند و آنوقت ايران بايد هر گونه ادعايي را مبني بر ايراني بودن موشك عامل غرق رزمناو اسرائيلي به شدت تكذيب كند :(

    و آن بي غيرتهاي خادم الحرمين بعد از يك هفته تازه بروند پشت تريبون و اعلام كنند كه سكوت عربستان در قبال وقايع لبنان و غزه به معناي حمايت از اسرائيل نبوده !!!! اگر سكوت در مقابل ظلم به معني حمايت از ظالم نيست پس چيست؟

    ديروز تيتر سر مقاله كيهان اين بود: ::اي كاش دروغ اسرائيل راست بود:: و خلاصه مفادش اين كه اي كاش ادعاي اسرائيل مبني بر كمك ايران به حزب الله راست بود! آمريكا علنا كمكهاي چند ميلياردي به اسرائيل مي كند و آنوقت ايران بايد كمكهاي كرده را هم به شدت تكذيب كند! دنياي پستي شده اخوي، هر كه دفاع از حق بكند محكوم است. تحريمش مي كنند، تقبيحش ميكنند، تهمتش مي زنند و اگر توانستند نابودش هم مي كنند! اين شده رسم اين دنياي دون . درست است كه همه اين سياستها به خاطر مصالح روز مسلمين است و در برهه فعلي كه درگير بحرانهاي ريز و درشت شده ايم اين بهترين كار ممكن است شايد، و يقين مقام ولايت بر همه اين سياستها اشراف دارد ولي انسان دلش به درد مي آيد كه براي ياري حق هم بايد مراقب بود مبادا كه به كسي بربخورد و بشوي حامي تروريسم !

    پاسخ

    سلام عليكم. تشكر ! برادر شما خود گفته ايد و خود جواب هم داده ايد و من ديگر چه بگويم؟ بله درست است سياست خارجي جمهوري اسلامي طبق قانون اساسي با رهبر معظم انقلاب است. از طرفي ما تابع ولايتيم و سيد حسن نيز. پس سر ما و فرمان دوست. اما از نظر تحليلي نيز سياست هم يك ميدان جنگ تمام عيار است. من نمي دانم آيا واقعاً به جز كمك ها معنوي كمك ديگري هم مي كنيم يا خير (به نظر مي رسد حزب الله بيش از هر چيز به حمايت معنوي نياز دارد). اما دليل نمي شود كه در ميدان جنگ ديپلماتيك بچگي كنيم و به اسم دفاع از اسلام و مظلوم، تنها حامي اسلام ناب محمدي (خودمان) را آماج حملات ناجوان مردانه قرار دهيم. ميدان سياست ميدان احساسات نيست و به اين سادگي ها هم نيست برادر. در يك كلام سر ما و فرمان دوست! دعا بفرماييد.