• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : كلاهك هسته اي شهادت
  • نظرات : 23 خصوصي ، 36 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر استاد گرامي و برادر خوبم

    معمولاً سعي مي كنم در دعواهاي دوستانه وب لاگ نويسان وارد نشوم. بخصوص در وبلاگ شما به دودليل. از يك طرف حساسيت ها و ... نسبت به شما زياد است و از طرف ديگر معتقدم هر چه لازم باشد خودتان خواهيد گفت.

    اما اين بار فرق مي كند. چون كسي به تبعيت از ولايت فقيه ايراد گرفته است. اين خانم يا آقاي صاد شايد نمي داند كه معمار و بنيان گذار انقلاب حضرت امام خميني فرموده اند: پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به انقلاب آسيبي نرسد.

    شايد نمي دانند هيچ وصيت نامه اي از شهدا پيدا نمي كنيد (به دليل كاري كه در اين زمينه انجام داده ام به يقين رسيده ام) كه در آن به ولايت فقيه سفارش نشده باشد.

    با اين حساب كسي كه به پشتيباني از ولايت فقيه ايراد مي گيرد صف خود را از امام و شهدا جدا كرده و با اين حساب شما بايد خوشحال باشيد كه از شما ناراحت است.

    ايشان شايد حتي نداند كه طبق قانون اساسي نيز ..........

    نمي دانم اين افراد چطوري رويشان مي شود خود را طرفدار ارزشها و نظام بدانند. در حالي كه دشمنان تمام كوشش خود را براي تضعيف نظريه مترقي ولايت فقيه بكار گرفته اند، برخي به خيال مطرح شدن و تظاهر به دانايي ، اينگونه با دشمن همراه مي شوند.

    مي بخشيد كه وارد بحث شدم. شما محور نبوديد، دفاع من از ولايت فقيه و امام خميني و شهدا بود.

    خدانگهدار

    پاسخ

    سلام عليكم خواهر گرامي. دفاع جانانه ي شما از ارزش ها، ولايت و شهدا غرور برانگيز است. چنين حمايتي كمنرين دستاوردش اين است كه اگر كساني مشكلي هم داشته باشند نتوانند بدون استدلال نظر غلط خود را ترويج كنند و چه بسا تغيير موضع هم بدهند. دعا بفرماييد.