• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : ما همه حزب اللهي هستيم
  • نظرات : 13 خصوصي ، 38 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سخني با مدير محترم پارسي بلاگ:

    سلام عليكم.

    1- اگر چه تا كنون هيچ نمونه مرگ و ميري ناشي از وبلاگ ننوشتن گزارش نشده، اما بد نيست مسئولين محترم سايت مفيد و پرطرف دار پارسي بلاگ، اي ميل كاربران را اد داشته باشند تا در مواقع قطع هاي اتفاقي موضوع را اطلاع دهند و كاربران را از سردرگمي بيرون آورند. بديهي است كه سود اين زحمت چند جانبه است.

    2- اي ميلي به بنده رسيده مبني بر اتخاب متن (( ما همه حزب اللهي هستيم )) اما من اين را در ميان مطالب برگزيده نديدم و الآن هم نيست. اگر چه توقعي براي برگزيده شدن وبلاگ و مطالب ندارم چون هيچ گونه قراردادي با سياست گذاران پارسي بلاگ نداريم (!) اما با توجه به نوع اعمال نظر از برگزيده نشدن مطلب تعجب كردم و بعد كه اي ميل را ديدم، از عدم نمايش در صفحه اصلي پارسي بلاگ بيشتر تعجب كردم.

    در هر حال براي شما ويارانتان آرزوي سلامتي وتوفيقات خالصانه دارم.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    پاسخ مدير محترم پارسي بلاگ ( شنبه 7/5/1385 - 9:58 ص ) سلام. پيشنهادتان خوب است، اما مواقع قطع سرور اولا بسيار كم است و ثانياً در چنين مواقعي هم امكان ارسال ايميل در مقياس بالا نيست چون اين كار هم بايد توسط سرور خودمان انجام شود و نمي شود چنديد هزار ايميل را با ياهو و ... فرستاد. ايميل نوشته برگزيده را دير ملاحظه فرموده ايد و نوشته شما در ليست بوده، اما جايش را به بقيه داده و به بخش ادامه مطلب رفته است. موفق باشيد.