• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : خرمشهر شهري در آسمان - 1
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 

    پاسخي كه در وبلاگ خرقه پشمينه داده ام:

    هو
    121

    برادر عزيزم، جناب امير عباس

    سلام عليکم

    بنده نيز سالروز به نمايش درآمدن قدرت اتحاد الهي و ايماني در فتح خونين شهر را به شما و همه کساني که در راه اعتلاي هدف بنيانگذار جمهوري اسلامي که همانا اتحاد بين تمام اقشار با هر عقيده و مذهبي بود، گام بر ميدارند، تبريک عرض ميکنم.

    در پاسخ به سوال شما ابتدا عرض ميکنم که بنا به فرموده مولاي بزرگوارم که "درويش آزاد است ولي درويشي به سياست کاري ندارد" آنچه که عرض ميکنم نظر شخصي بنده است.

    در مورد انرژي هسته اي: مسلما يکي از راههاي رسيدن به عرفان عملي، تلاش و کوشش در کسب علم و دانش که يکي از راههاي شناخت عالم هستي و تفکر در قدرت لايتنهي و لايزال الهي است، مي باشد. بنابراين تلاش در راه رسيدن به تمام فن آوريهاي روز البته در جهت بسط آرامش و آسايش نوع بشر، بر هر مسلماني و هر ملت مسلماني لازم و بلکه واجب است. در اين راه نيز همچون هر ايراني ديگر (چه مسلمان و چه غير مسلمان) در برابر هر قدرت تحميلي بازدارنده اي با تمام توان خواهيم ايستاد و فراموش نکنيم که خداوند فرمود: "و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه..."

    يا علي

    پاسخ

    با سلام. آقاي حامد تشكر مي كنم كه جواب داديد. اما بنده شما را نمي شناسم كه پاسخ شخصي تان برايم مهم باشد! من از دراويش سوال دارم و ترجيح مي دهم نظر دراويش را در اين رابطه بدانم نه نظر يك شخص خاص را. موفق باشيد.