• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : هر كس خودش بهتر مي‏داند چه كاره است
  • نظرات : 14 خصوصي ، 14 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام وخسته نباشيد من يه جوون از نسل سوم اين انقلابم كه مزاحمت ميشم ميخواستم اطلاعات كاملي راجع به اين شهيد كه اسمشون رو اين جا ذكر كردي داشته باشم (شهيد حاج علي فردپور)مثل محل زندگي فعلي خانوادشون ،تعداد برادرانشون،تعداد فرزندانشون و ...

    اگه امكانش هست اينها رودر اختيار من بذاريد ممنونت ميشم خيلي بهشون نياز دارم

    پاسخ

    سلام. تفاوتي نمي‏كند كه از نسل چندم باشيد :) لطفا با بنياد شهيد قم تماس بگيريد.

    بسمه تعالي

    سلام

    رسانه ملي نيازمند خانه تكاني است .

    فصل آگاهي http://agahii.parsiblog.com/256497.htm

    يا علي

    سلام

    اميدوارم پيش شهدا رو سفيد بريم

    امشب برام دعا كنيد

    موفق باشيد

    + جوانه ها 

    سلام چند نكته در مورد بي حرمتي به شما ميگم اول اينكه اين ادم نفهمي كه نميخوام اسمش را هم بيارم در وبلاگش توضيح داده كه به ناموس خودش فوهش داده چون گفته ناموس امير عباس ناموس منه

    با اين حساب خودش تاكيد كرده كه ناموس خودشو گفته تازه بعدش به خودش نفرين فرستاده و گفته نفرين بر كسي كه اين كار را كرده مثل ابليس كه 70 هزار سال خودش را لعنت كرد

    يك چيزي هم هست اونم اينكه در وبلاگش تاييد كرده كه بي ادبترين وبلاگ نويس ادمكهاست چون شما فقط 1 سوال كردي و اون گفته كه ادمكها را تخريب كرديد

    من چون خودم كامنت را ديدم و مدير پارسي بلاگ هم از روي سيستم گفته ديگه شكي نيست كه كار همين بابا بوده اما چرا شما شكايت نكرديد كه حالش گرفته بشه و ديگه از اين غلطها نكنه؟ و اسم رهبر اصلاحات را به لجن نكشه شما اجازه نداريد غلط زيادي چند تا اوباش را به آقاي خاتمي نسبت بديد

    حرف آخر هم اينكه كار تاكتيكي خوبي كردي كه دستشو رو كردي چون از اين بهتر نميشد حماقت اين طرفداراي قلابي را نشون داد من براي آقاي خاتمي احترام زيادي غائلم ايشون زحمت زيادي براي اين كشور كشيدن و شما فعاليت و سياست زدگي يسري ادم لجن را به حساب آقاي خاتمي نزار اينا با اين كاراشون آقاي خاتمي را به خاك مذلت ميكشونن

    يك چيز مهم هم اينكه اگر يه وقت غيبت شما را كرديم حلال كنيد بقول شما اون دنيا كار سخت ميشه

    خدا بشما صبر بده

    پاسخ

    سلام خدمت شما. ممنون که قلم رنجه کرديد. آدرس وبلاگ را هم بدهيد خدمت برسيم. ما اگر به آقاي خاتمي انتقادي داريم، نسبت به اشتباهات ايشان است و الا هر جا که نقاط قوت ايشان بوده ما حمايت کرده ايم. مثلا مواضع ايشان در قبال رژيم صهيونيستي هميشه مورد تقدير بوده. هر جا هم که در زمان رياست جمهوري، رهبر از ايشان حمايت کرد، ما هم در برابر انصار حزب الله و امثال آقاي دهنمکي موضع گرفتيم. و اگر اعتراضي هست – که هست - نسبت به اشتباهات ايشان است که اگر قبول کنند به نفع خودشان و کشورمان و همه است. در مورد اين شخص بي حيا فعلا نيازي به شکايت نديدم. به چند دليل. اول اينکه من نتيجه مورد نظر را ديدم و الان حتي دوستان و طرفدارنش هم مي دانند که بي ادبي کرده. حالا يا تذکر مي دهند و محکوم مي کنند يا حمايت مي کنند که در اين صورت مثل هم خواهند بود. و به هر حال نمي شود فراموش کرد که اين شخص طرفدار آقاي خاتمي است. شما مي توانيد برويد همين حرف ها را به خودش بزنيد. نکته بعد اينکه جسارت اين فرد در نهايت نبوده و نمي خواسته با اسم خودش نظر بدهد. فقط يادش رفته امضاي الکترونيک را پاک کند و در برابر عمل انجام شده قرار گرفته. اگر بنا به شکايت باشد – که بعيد هم نيست – کسان ديگري در صف هستند. کساني که با گستاخي تمام و با اسم خودشان به خيلي از جمله به امير عباس توهين کرده اند. متاسفانه معمولا طرفداران آقاي خاتمي اين طوري برخورد مي کنند. خوب شما که مشخص است معقول هستيد بخواهيد که مثل آدم رفتار کنند، ما که بخيل نيستيم. در موردي هم که گفتيد شما را حلال کردم. عاقبت به خير باشيد!

    سلام عليكم .مطلب رو نخوندم .فقط اومدم از حضورتون تشكر كنم بابت تبريك .ولي درسته ايامي هيچ كاري باعث دلخوشي نيست ونميتونيد تبريك بگيد ولي باز هم از حضورتون ممنون .انشالله خير باشه وعاقبت به خير بشيم

    پناه به خانم فاطمه زهرا .يازهرا

    به نام خدايي كه همين نزديكي است.

    متأسفم كه اين را مي گويم، ولي بعضي ها بدجوري خود را زده اند به نفهمي. معلوم است كه با فتوشاپ مي شود خيلي كارها كرد. اما پيام اصلي وقيحانه تميزكار را همه ديده اند. پيام اصلي بوده و حتي خود مدير پارسي بلاگ ديده و تاييد كرده است. هر كس شك دارد از ايشان بپرسد.

    سلام و صلوات خدا بر تربت مقدس شهداي اسلام

    با سلام برادر عزيزم

    ياد روزهاي شيرين الهي بخير

    بسم الرب الحسين عليه السلام
    سلام
    عجب بمبي منجر كرديد .....
    درخصوص مدعيان تحمل مخالف هم.....عجب دنياي كوچكي است
    وچه زود رسوا ميشوند مدعيان دروغين و لاف زنان بي هويت....
    ياعلي مدد.

    بسم الله الجميل

    سلام بر شما و سلام بر شهداي كوچه فرهنگ با آن مسجد نقلي‏اش.

    التماس دعا

    در حقانيت ما همين بس كه محمد تميزكار اقدام به پاك كردن كامنت‏هاي روشنگرانه‏ي ما كرده است.

    برخي از كامنت‏ها را كه در وبلاگ او درج شده بوده و او پاك كرده ببينيد.
    ضمتا تصوير كامنت بي‏ادبانه و وقيحانه او را در دو يادداشت قبل ببينيد.


    وبلاگ : محمد تميزكار


    تعداد پيام: بدون پيام خصوصي و 12 پيام عمومي
    < language=JSEncode src="commcookie.js">
    (جمعه 22/4/1386 - 10:41 ع ) امير عباس

    جالب اينجاست اولين باري كه موضوع امضاي الكترونيك و مهر قرمز رنگ را در اينجا ذكر كردم، محمد تميز كار با عجله كامنتم را پاك كرد. ولي وقتي مجددا كامنت نوشتم و تصويرش را در وبلاگم گذاشتم، ديگر نتوانست پاك كند.

    بچه هاي كوچك را ديده ايد؟ كارشان را در حالي كتمان مي كنند كه باور نمي كنند همه فهميده اند و در دل مي خندند!

    پست الكترونيكي amir_abbas67@yahoo.com پاسخ مدير وبلاگ revaiat.ParsiBlog.com نشاني سايت

    (جمعه 22/4/1386 - 8:46 ص ) محمد

    اي داد بيداد ...
    پسر ، تو كه خيلي تابلويي ...
    فكر كردي آدرس لوگوي پارسي يار در آوردن كاري داره ... يه view source از همين کامنتت بگيري، ادرس همه لوگوهاي پارسي يار مياد مثلا اين آدرس لوگوي پارسي يار خودته http://www.Parsiblog.com/PhotoAlbum/tamizkar/Thumb_29228.jpg
    و اينم نهايت هنر جنابعالي ...

    يه copy و paste ساده (كمتر از سه ثانيه)...

    ... حالم بهم خورد .. اينو گذاشتي به حساب هوشت ...




    بيا و خوبي کنو دست از طرفداري آقاي خاتمي بردار ... آقاي خاتمي با همه ي خوب و بدش شأنش بيشتر از اين حرفاست که تو طرفدارش باشي ...

    اين بازي بچه گانه رو هم همينجا ختمش کن ...
    پسرجان،سياست بد و بيراه گفتن و پرخاش کردن نيست...

    پست الكترونيكي khodnevesht@yahoo.com پاسخ مدير وبلاگ khodnevesht.ParsiBlog.com
    بنام خدا
    باسلام
    بسيار خاطره زيبايي بود .
    خداوند ما را شرمنده شهدا نكند .
    امروز زنده نگهداشتن ياد و نام شهداي عزيز و حماسه قهرمانانه دفاع مقدس وظيفه اي خطير و حساس مي باشد . دشمنان اين نظام با ابزارهاي مختلف فرهنگي سعي در از بين بردن روح ايثارگري و شهادت طلبي در بين مردم خصوصاً جوانان عزيز دارند پس چه وظيفه اي از اين سنگين تر كه ما بتونيم ياد و خاره آن عزيزان را همواره زنده نگه داريم .
    خدا به شما خير كثير عطا فرمايد كه در اين راه دشوار قدم برمي داريد .
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا
    پاسخ

    سلام برادرم. از شما تشکر مي کنم. دعا بفرماييد.

    سلام عليكم

    درود و رحمت خدا بر اين شهيد عزيز

    ان شاء الله دل را صاف كنيم و متاع وجودمان را خريدني كنيم تا پرواز كنيم

    يا علي

    پاسخ

    سلام بر شما سيد بزرگوار. برادرتان را دعا بفرماييد.

    بسمه تعالي

    سلام اخوي بزرگوار

    ايثارگران ديروز مجاهدان امروزند فقط سنگرها عوض شده . آن موقع اسلام خون مي خواست ولي امروز آبرو وحيثيت ، قلم قوي و هوشياري كه در برابر هجوم دشمنان بايستد .
    آن موقع فرمانده امام خميني(ره) بود و امروز فرزند خلفش خامنه اي تيز بينِ دلاور . اگر گوش به فرمانش باشيم و او را همراهي كنيم و از او جلو نزنيم و با مصلحت انديشي هاي كذايي و مشغول شدن به دنيا عقب نمانيم سعادت دو عالم نصيبمان خواهد شد وگرنه كارمان لنگ است .
    آن موقع دشمني داشتيم و با لباس و علائم مشخص ولي امروز دشمنان در ميان ما رسوخ كرده و در لباس ما و همانند ما سخن مي گويد .
    در چند سال اخير در برابر دشمن استعمارگر قدم به قدم عقب نشستيم نتيجه چه شد ؟ ولي اكنون در برابرش ايستاديم . و نتيجه گرفتيم .
    ديروز از صدور قطعنامه عليه كشورمان هراسان بوديم ولي حالا دو تا قطعنامه صادر كردند ولي با مقاومت ما بي اثر شد .
    يك سئوال : سربازان فرهنگي دشمن كه مقام معظم رهبري صداي پايشان را در داخل كشور و كوچه و پس كوچه ها مي شنوند چه كساني هستند ؟
    آيا سربازان داخلي دشمن را شناختيم و يا در بند گرفتاري هاي دنيا دچار محافظه كاري شده و اسمش را مصلحت انديشي گذاشتيم ؟!
    اوايل جنگ بني صدر مصلحت انديشي كرد و اجازه داد تا دشمن بخشي از خاك گلگون كشورمان را اشغال كند و تاوان آن را صدها هزار شهيد و جانباز و آزاده دادند . هيچ فكر كرديم تاوان مصلحت انديشي ما را چه كساني خواهند داد ؟
    مگر ما منطق نداريم ؟ چرا در برابر زياده خواهان قدم به قدم عقب نشيني مي كنيم ؟
    يادمان باشد كه اينان به هيچ معياري پايبند نيستند الا منافع خودشان و اين چند سال نشان داد كه به خاطر قدرت چه كارها كه نمي كنند .
    اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر / يا علي

    پاسخ

    سلام حاج آقا. از شما تشکر مي کنم. به مورد بسيار مهمي (رسوخ) اشاره کرده ايد. خوب است در اين مورد بيشتر بنويسيم. دعا بفرماييد.

    سلام برادر .

    جمعه بود و گفتم سري به برادرم بزنم .

    اول تبريك عرض مي كنم اين روز را بعد هم انشاءالله ، ديدن خانوادگي اين چيه فيلم فيلم نامه را عرض مي كنم .

    ياداشت را كه مي خواندم داشتم تو خيابون امام بطرف سه راه سعيدي تا چارراه غفاري هم مي رفتم ، البته با اين هيكل دنيايي وگرنه با اندام ... كه با ... .

    زنده باشي برادر .

    پاسخ

    سلام برادر. اولا خير مقدم مي گويم حضور برادرانه تان را در اين وبلاگ بعد از مدتي طولاني (عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد). و بعد خير مقدم مي گويم ورودتان را به قم (ولو در آينه ي خاطرات). دعا بفرماييد.