سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

 

 

 

بگو به باد که ما با آفتاب زاده شدیم و با آفتاب طلوع خواهیم کرد ...

می گفت ماهر چه داریم از چهارده معصوم (ص) داریم و در هر آلبوم من دست کم یک اثر در بزرگداشت معصومین(ع) وجود دارد. هنوز هم می توانیم از آلبوم «دوستت دارم»، که ممکن است برخی دوستانمان به گوشه هایی از آن انتقاد داشته باشند، صدای جذاب، گیرا و دل انگیز ناصر را بشنویم که یا فاطمه دخت نبی(ص) ای هم دل و جان علی ای تاج نور دنیا یا زهرا یا زهرا ... . تقدیر این بود که در آستانه ی سالگرد شهادت حضرت جواد الائمه (علیه السلام) به سوی دوست پربکشد و مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت این هنرمند با حال و هوای عزای حضرتش در هم آمیزد. 

 از یاد نبرده ایم که سرود ناصریا به صورت ویدئو کلیپ، با تصاویری از انتفاضه ی مردم فلسطین، بارها و بارها از شبکه های تلویزیون پخش شد و باعث هم دردی مردم کشورمان با ملت مظلوم فلسطین گردید.

سرانجام ناصر هم به دیار باقی شتافت. به گزارش فارس «ناصر عبداللهی» خواننده ی پاپ کشورمان ظهر امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران درگذشت. ناصر بامداد سوم آذر ماه در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، به دلیل از کار افتادن کلیه‌ بستری شد و سپس به کما رفت و بعد از چند روز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU   این بیمارستان بستری شد و سپس به تهران انتقال یافت. وی ظهر امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران درگذشت. «امیدوار رضایی» رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دیروز به هنگام عیادت از هنرمند دوست داشتنی کشورمان، علت به کما رفتن وی را ضربه وارده به سر بر اثر زمین خوردگی اعلام کرده بود.

شایان ذکر است که «ناصر عبداللهی» دهم دی ماه 1349 در محله ی مسجد بلال بندرعباس متولد شد. وی فرزند سوم خانواده بود و چهار فرزند به نام‌های نوید، نازنین، نامی و نینا دارد. از درگاه باری تعالی برای ناصر عبدالهی غفران الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل مسئلت داریم. نقطه ی آغاز مراسم تشییع مقابل تالار وحدت خواهد بود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دانلود یا فاطمه دخت نبی[لینک]

 


  + چهارشنبه 85/9/29 - 6:44 عصر - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز یکشنبه 103/2/9
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ