سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

 
سید حسن نصرالله در کنار فرزند شهیدش سید هادی

نویسنده ی وبلاگ الا انّ حزب الله هم الغالبون ، تازه ترین مطلب وبلاگش را به وصیت نامه ی فرزند برومند رهبر جنبش حزب الله لبنان اختصاص داده است. این نویسنده ی متعهد در پیشانی مطلبش آورده است: آنچه می خوانید، وصیت نامه جوانی است که مردانه در راه پدرش پای گذاشت و باعث افتخار خانواده و هم رزمانش شد... او یک آقازاده بود، با تعریفی متفاوت از آنچه ما می دانیم...

ادامه ی مطلب ...

  + جمعه 85/10/1 - 10:5 عصر - نویسنده: امیر عباس
مشارکت در بحث ()
 

پایداری و دلاوری حزب الله دشمن را منکوب و جلوه های نصرت الهی را در معرض دید جهانیان قرار داد. حزب الله لبنان نماد بیزاری از ذلت و مبارزه برای عدالت و آزادی و سید حسن نصر الله مصداق آیه ی انّی جاعلٌ فی الارض خلیفه است. پس نه عجب که دشمن نیز چنین لب به اعتراف و ستایش حزب الله گشوده است:
فرمانده ی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ ارتشی در دنیا قدرت مقابله با حزب الله را ندارد.
زئیف شیف، استراتژیست معروف اسرائیلی: باید اعتراف کنیم که از حزب الله شکست خورده ایم و این شکست پی آمدهای وحشتناکی برای اسرائیل به دنبال دارد.
واشنگتن تایمز: پیروزی حزب الله بر اسرائیل می تواند تأثیر عمیقی در آینده ی خاورمیانه داشته باشد.
روزنامه ی هاآرتص رژیم صهیونیستی: می خواستیم ساختار خاورمیانه را تغییر دهیم، ولی حزب الله را قهرمان کردیم!
زود دویچه سایتونگ: شکست ناپذیری حزب الله کابوسی است که اسرائیل را رها نمی کند.
نیویورکر: دوران خوش امنیت اسرائیل تمام شده است.
آسوشیتدپرس: دشمنان سیدحسن نصرالله هم او را ستایش می کنند.
تایمز لندن: حزب الله ارتش اسرائیل را به لرزه درآورده و آینده اسرائیل در خطر است.
...
بسیاری از استراتژیست های غربی با اشاره به ضربه ی سختی که رژیم صهیونیستی از حزب الله دریافت کرده است و با استناد به شکست هیمنه ی ارتش رژیم صهیونیستی و تحقیر آن، بر این باورند که رژیم صهیونیستی جرئت حمله ی دوباره به حزب الله را ندارد و طرح آمریکا برای حمله به برخی از کشورهای دیگر خاورمیانه نیز قابلیت اجرایی خود را از دست داده است.
نصر من الله و فتحٌ قریب.

 

پی نوشت: پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به سید حسن نصرالله ‍‍‍‍‍[لینک]


  + شنبه 85/5/28 - 8:0 صبح - نویسنده: امیر عباس
 

به دنبال اهدای هزینه گل کاری خودرو به حزب الله لبنان صورت گرفت:
هدیه ی جمعی از جوانان مذهبی و مدال آوران کشور به عروس و داماد لاهیجانی
در پی کمک مالی یک عروس و داماد لاهیجانی به حزب الله لبنان، یکی از هیئت های مذهبی تهران و جمعی از جوانان مخترع مدال آور کشور، در مجموع مبلغ 4 میلیون ریال به این زوج گیلانی کمک کردند.
به دنبال چاپ خبری مبنی بر اهدای یکصد هزار تومان هزینه گلکاری ماشین یک عروس و داماد لاهیجانی به حزب الله لبنان، یکی از هیئت های مذهبی تهران که از جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو تشکیل می شود، اعلام کرد که دو برابر این مبلغ که معادل 200 هزار تومان می شود، به عنوان هدیه ی ازدواج به این عروس و داماد گیلانی اهدا می شود.
همچنین جمعی از جوانان مخترع مدال آور در مسابقات سوئیس و مالزی نیز در تجلیل و قدردانی از اقدام این زوج گیلانی، مبلغ 200 هزار تومان به عنوان هدیه ی ازدواجشان اهدا کردند.
شایان ذکر است این عروس و داماد لاهیجانی به منظور همدردی با نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در جنگ با سربازان رژیم صهیونیستی، ماشین عروسی خود را با پرچم حزب الله لبنان و عکس های سیدحسن نصرالله تزیین و هزینه ی تزیین و گل کاری ماشین را به حزب الله کمک کردند.
منبع:کیهان


  + چهارشنبه 85/5/25 - 2:0 عصر - نویسنده: امیر عباس
 

اشاره: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلا‌ب اسلا‌می در پیام مهمی خطاب به جهان اسلا‌م با محکوم کردن شدید فاجعه قانا، سکوت و بی اعتنایی سازمان ملل و سازمان های مدعی حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کردند :  امروز حزب الله خط مقدم دفاع از امت اسلامی و همه ملت های منطقه است و ملت مقاوم لبنان و مجاهدان شجاع آن سرزمین، با ادامه ی پایداری در مقابل شرایط تحمیلی رژیم صهیونیستی، دولت خبیث امریکا و دولت بدنام ‌انگلیس, روح مقاومت را بیش از پیش در دنیای اسلام زنده خواهند کرد. متن پیام ولی امر مسلمین به این شرح است :

                       

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه ی سهمگین قانا، دل های ما را لبریز از درد و اندوه کرده و ما و دیگر ملت های مسلمان و همه ی آزادگان جهان را سوگوار و خشمگین ساخته است.

آن کودکان معصوم، آن تن های ضعیف و رنجور، آن دل های وحشت زده و کوچک، به چه گناهی کشته شدند؟ دل آتش گرفته ی مادران و پدران آنان چرا باید به دست صهیونیست های خون خوار و حامیان مست و مغرور امریکایی، این چنین کباب می‌شد؟ بیست روز بمباران بی وقفه ی لبنان، بیست روز جنایت در حجم انبوه، ویران سازی یک کشور و قتل عام غیرنظامیان در آن و فاجعه‌ای همچون کشتار قانا، از کدام پشتوانه ی منطق و استدلا‌ل برخوردار است که دنیای مدعی تمدن و سازمان ملل و دولت ها و سازمان های مدعی حقوق بشر این گونه در برابر آن خون سرد و بی تفاوت اند؟!

دنیای اسلا‌م تا کی باید وجود سراپا فتنه و شرّ رژیم صهیونیستی را تحمل کند؟ دولت های اسلا‌می تا کی باید دست امریکای جنگ افروز و مستکبر را در این منطقه حساس باز بگذارند؟ آنچه در لبنان اتفاق افتاد، حقوق بشر امریکایی را برای همه معنا کرد و خاورمیانه‌ای را که دولت امریکا در پی آن است نشان داد. امروز برای همه روشن شده است که تهاجم به لبنان نقشه‌ای از پیش طراحی شده و اقدامی امریکایی – صهیونیستی، به عنوان گامی اساسی در راه تسلط بر خاورمیانه و جهان اسلا‌م بوده است. بوش و همکاران امریکایی وی به همان اندازه در فجایع لبنان گنه کارند که سران خبیث و رو سیاه رژیم صهیونیستی! و سکوت سازمان ملل و بیشتر دولت های غربی و حمایت برخی از دولت ها، همچون دولت بدسابقه و بدنام انگلیس، آنان را نیز به اندازه‌های مختلف در قضاوت امروز و فردای بشریت و در مؤاخذه و عقوبت عظیم الهی، مسئول و شریک جرم می سازد. امروز ملت های مسلمان بیش از همیشه از امریکا متنفر و بر آن خشمگین اند.

دولت های آنان، نیز حتی آنها که ملا‌حظات سیاسی موجب محدودیت آنهاست، از این همه تعدی وقاحت آمیز و مستکبرانه بیزار و بر آن معترض اند. رژیم امریکا با حمایتش از جنایت ها و جنایتکاران صهیونیست و با تجاوز آشکارش به حقوق ملت های مسلمان، باید منتظر سیلی سخت و مشت کوبنده ی امت اسلا‌می باشد. ایستادگی ملت لبنان و مجاهدت قهرمانانه حزب الله و اقتدار برخاسته از ایمان و صبر و توکل آنان، نماد دیگری از بیداری دنیای اسلا‌می و عزم راسخ آن در برابر دشمنی ها و کین توزی ها است. مشت پولا‌دین جوانان مؤ من و شجاع و مظلوم لبنانی، اکنون بر چهره ی زشت متجاوزان فرود آمده و شیشه ی غرور مستانه ی آنان را شکسته است.

سیاست راهبردی امریکا ایجاد ناامنی و بحران و جنگ در این منطقه است. بدانند که هرچه ناامنی را گسترش دهند، ملت ها را بر خود خشمگین تر و دنیا را برای خود ناامن تر خواهند کرد. رفتار و خوی تجاوزگرانه ی امریکا و اسرائیل، روح مقاومت را بیش از پیش در دنیای اسلا‌م زنده خواهد کرد و ارزش جهاد را برای انان نمایان تر خواهد ساخت. دنیای اسلا‌م و جوانان مسلمان در همه کشورهای اسلا‌می بدانند که راه مقابله با گرک وحشی صهیونیزم و تجاوزگری شیطان بزرگ، جز مقاومت فداکارانه نیست. تسلیم و انقیاد در برابر دولت مردان ماجراجو و فتنه گر امریکا بر طمع و جسارت آنان می افزاید و کار را بر ملت ها سخت تر می کند. اگر لبنان تسلیم تجاوز اسرائیل و امریکا می شد و اگر جوانان مجاهد حزب‌الله و مردم مظلوم جنوب، رنج این دفاع مقدس را به جان نمی خریدند، محنتی بلند مدت و ذلتی روز افزون، همه ی ملت لبنان را تهدید می کرد و ادامه ی این روند تهاجمی، تمام این منطقه را در بر می گرفت.

امروز حزب الله خط مقدم دفاع از امت اسلا‌می و همه ملتهای این منطقه است. برای دشمن صهیونیستی دین و آئین و مسجد و کلیسا و شیعه و سنی فرق نمی‌کند! رژیمی است نژادپرست و متجاوز و سفاک، اگر مانعی در راه خود نبیند، از هیچ جنایتی به هر گروه و هر ملت روگردان نیست. ملت های منطقه و فرقه های اسلا‌می و پیروان دین های مختلف در لبنان و در همه ی کشورهای اسلا‌می باید دست اتحاد به یکدیگر دهند و نگذارند تفرقه ی آنان موجب قوت دشمن شود.

ایران اسلا‌می، مقاومت در برابر زوگویی ها و تجاوزگری های امریکا و شرارت های رژیم صهیونیستی را وظیفه ی خود می‌داند و در کنار همه ی ملت های مظلوم، به ویژه مردم عزیز لبنان و ملت مبارز فلسطین خواهد ایستاد.

امریکا که با حمایت صریح خود از کشتار غیرنظامیان لبنانی و مخالفت صریح با آتش بس در لبنان و کمک تسلیحاتی مالی و سیاسی به متجاوزان صهیونیست، عملاً مجرم صحنه ی این فجایع بزرگ است، اکنون درصدد آن است که با تحمیل شرایط خود بر ملت و دولت لبنان، ظلمی مضاعف را بر آنان وارد آورد. بی شک آن ملت مقاوم و آن مجاهدان شجاع، زیر بار چنین ظلمی نخواهند رفت و جز بر اساس مصالح خود تصمیمی نخواهند گرفت.

این جانب، مصائب وارد آمده بر ملت لبنان، به ویژه فاجعه ی بزرگ قانا را به آن ملت عزیز و به مجاهدان نستوه و به برجستگان و مسئولا‌ن سیاسی آن کشور تسلیت می گویم و همدردی ملت بزرگ ایران را با آنان اعلا‌م می کنم. سلا‌م بر ملت لبنان , سلا‌م بر حزب الله پیروز و سلا‌م بر رهبر دلا‌ور و مومن عربی سید حسن نصرالله. قال الله تعالی : فاصبر ان وعدالله حق و لایستخفنک الذین لایوقنون.

سید علی خامنه‌ای - دهم مرداد 1385


  + چهارشنبه 85/5/11 - 4:28 عصر - نویسنده: امیر عباس
 

                   
نامت، وحشتی است که با هر موشک
شلیک می‌شود
و تل‌آویو را می‌لرزاند
و گله خوک‌ها را فراری می‌دهد
نامت صاعقه‌ای ا‌ست ناگهان
که می‌پیچد
و شمشیری‌ است که دو نیم می‌کند
نامت زلزله‌ای است
که با 10 ریشتر در حیفا منجر می‌شود
و در تمام جهان طنین می‌اندازد
و دندان گراز را در بنت جبیل می‌شکند
نامت توفان است
پیش از آنکه تخمین بزنند
فرو می‌پچید و می‌پیچاند
و مانند پنجه‌های عقاب
بر بدن طعمه فرو می‌رود
نامت تیری است
که در امتداد نگاهت
آرامش دشمن را نشانه می‌رود
رگباری‌ است که بر دشمن می‌بارد
اضطرابی است که دل صهیونیزم را فرا گرفته است
کابوسی‌ است
که رؤیای اشغال‌گران را سیاه می‌کند
نامت پرچمی ا‌ست که می‌وزد
و بر دوش رزمندگان در اهتزاز است
و نسیم را به عدالت تقسیم می‌کند
نامت موشک است
که مرکاوا را منفجر می‌کند
و از هلی‌کوپتر تروریست نمی‌ترسد
نامت
فریاد مطنطنی است
که در حنجره‌ها جاری ا‌ست
چون آبشار
که در جنگل
و توفان
که در دشتها
و موج
که در دریاها جریان دارد
نامت
آذرخش است، پنهان در ابرها
نامت
نسیمی است که می‌وزد
و آرامش را هدیه می‌کند
نامت
مظلومی است که در زیر آوار قانا
نفس می‌کشد
و با هر شهیدی تشییع می‌شود
و با هر مجروحی
بیمارستان‌ها را معطر می‌کند
نامت
سپیده‌ای است برپیشانی صبح
که شب را فرو می‌پیچید
نامت پایداری ا‌ست
نامت پنجره‌ای‌ است
گشوده بر باغ‌های ایمان
که آفتاب را به میهمانی فرا می‌خواند
                  
نامت بهار است
که از دریچه دل‌ها وارد می‌شود
و قلب‌ها را به تسخیر خدا در می‌آورد
نامت بشارت است
و امت را نوید پیروزی می‌دهد
نامت تکیه‌گاهی‌ است مطمئن
پناهگاهی ا‌ست محکم
و سایه‌بانی ا‌ست مهربان
برای دل‌های مجروح
کودکان زخمی
زنانی شوی مرده
نامت، امید به آینده‌ است
نامت التیام زخم‌های لبنان است
و تبسمی که بر لبان لبنان
خواهد شکفت
                  

شعر از حسین اسرافیلی

بازگشت به صفحه ی اصلی


  + سه شنبه 85/5/10 - 6:0 عصر - نویسنده: امیر عباس
 

 
امروز – سه شنبه – روز همبستگی با مردم لبنان نامیده شده است. جنایات بی شرمانه ی رژیم صهیونیستی و سکوت مرگبار مجامع بین المللی، خون مسلمانان و آزادگان جهان را به جوش آورده است. شمار زیادی از جوانان انقلابی مان خواستار حضور در جبهه ی نبرد با رژیم صهیونیستی هستند و اکنون حداقل کاری که می توان انجام داد، کمک مالی به ملت تحت ستم و مقاوم لبنان است.

 
امروز روز امتحان الهی است و امید است که از این امتحان سربلند بیرون آییم. باید در حد توانمان در این امر مهم شرکت کنیم. اگر توان مالی مان کم است، از اهدای کمک منصرف نشویم و اگر توانمان زیاد است، به مبالغ پایین اکتفا نکنیم که بهترین مصرف مال جایی است که رضایت خدای بزرگ را در پی داشته باشد. امروز هر مبلغی که به مردم لبنان کمک کنیم، در واقع برای خود و آخرتمان ذخیره کرده ایم و در واقع آن مبلغ را به دست آورده ایم. خدایا به ما توفیق بده که این امتحانت را با سربلندی پشت سر بگذاریم.


  + سه شنبه 85/5/10 - 4:1 صبح - نویسنده: امیر عباس
 

اشاره: اخبار رسیده از لبنان تأسف برانگیز است. خبرگزاری فارس از 600 کشته ، هزاران مجروح و 800 هزار بی خانمان گزارش می دهد. این یعنی نسل کشی! هالوکاست یعنی این!

وبلاگ های فارسی در برابر این حادثه ی عظیم به سه دسته قابل تقسیم اند. دسته ی نخست را وبلاگ هایی تشکیل می دهند که نویسندگان آنها با درک موقعیت کنونی جهان اسلام، با انواع مطالب ارزنده، به این مسئله می پردازند و به پشتیبانی از حزب الله لبنان مشغول اند. به لطف خدا شور انقلابی در میان وبلاگ نویسان فارسی آن همه هست که موجب افتخار ما ایرانیان شود. این گروه اگر چه آمادگی خود را برای نبرد رویاروی با صهیونیسم اعلام کرده اند، اما خود را تابع ولایت فقیه دانسته اند و چون نویسنده ی این وبلاگ، حرف دلشان این است که: سر ما و فرمان ِ دوست. دسته ی دوم وبلاگ هایی هستند که نویسندگانشان سکوت کرده اند و روند عادی وبلاگ خود را پی می گیرند و به روی مبارک خود نمی آورند که خاورمیانه دست خوش حادثه ی کم نظیری در طول تاریخ است و یا به بزرگی حادثه اذعان دارند، ولی وظیفه ی خود نمی دانند که به این مهم بپردازند. دسته ی سوم را گروهی اندک تشکیل می دهند که معتقدند مسئولین جمهوری اسلامی ایران کوتاهی می کنند و ما همه باید برای مبارزه ی نظامی به لبنان اعزام شویم.

دسته ی نخست به لطف خدا مأجورند و اگر تلاششان خالصانه و برای رضایت ذات احدیت باشد، ان شاءالله در ثواب مجاهدین فی سبیل الله شریک اند. سخن من در این مقاله با نویسندگان وبلاگ های دسته ی دوم و سوم است.

کسانی که سکوت کرده اند مرا به یاد کسانی می اندازند که در زمان دفاع مقدس از معرکه دوری گزیدند و گفتند که نیرو به اندازه ی کافی هست و جنگ با دشمن واجب کفایی است نه عینی و هیچ گاه نخواستند ندای امامشان را بشنوند که «امروز جنگ در رأس تمام امور است» و در پاسخ دوست و آشنا می گفتند که ما از طرق دیگر به جنگ کمک می کنبم و برای اثبات ادعایشان، چند قبض کمک به جبهه را مثل اسناد معتبر، همه جا با خود حمل می کردند. برادران و خواهران عزیزم! امروز جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله، همانا جنگ کفر با اسلام است! و شایسته است همین امروز مسئله را درک کنیم و در حد توان خود کاری انجام دهیم که شاید فردا دیر باشد.

و اما دسته ی سوم که خود را از ولی فقیه زمان نیز عالم تر می دانند(؟) و معتقدند که باید جهاد کرد؟! مولای متقیان ، حضرت امیر (علیه السلام) همواره شیعیان را از افراط و تفریط برحذر داشته اند. در مقابل ِ گروه اندکی که اهل تفریط اند و حتی مختصر کمک مالی به مظلومان تحت ستم فلسطین را جایز نمی دانند، افراطیونی – ولو اندک -  هستند که معتقدند باید وارد نبرد مستقیم با دشمن شد. در این زمینه گفتنی است: 1- وظیفه ی ماست که تابع ولایت فقیه باشیم تا به فرموده ی امام راحل(رضوان الله علیه) آسیبی به مملکت نرسد. 2- حتی حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) علی رغم تأکیدات فراوان بر نابودی رژیم صهیونیستی، نبرد مستقیم را در دستور کار قرار ندادند و پس از احضار رزمندگان ایرانی از لبنان، تأکید کردند که راه قدس از کربلا می گذرد! 3- نظر مقام معظم رهبری دقیقاً منطبق بر نظر حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) است. 4- نماینده ی حزب الله در تهران اعلام کرده که نیازی به نیروهای رزمنده ی غیر بومی نیست و حتی حزب الله نیز تنها 10% نیروی انسانی اش را در جبهه به کار گرفته است. چرا که شرایط جنگ چریکی (بسیجی) در مقطع کنونی نیازی به ازدحام نیرو ندارد. به علاوه نیروهای حزب الله همگی آموزش های طولانی مدت و پیچیده دیده اند و چنین مقابله ای با ارتش غنی شده ی رژیم صهیونیستی، از عهده ی نیروهای دیگر برنمی آید. خلاصه اینکه باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان، جانباز سرافراز انقلاب، سیاستمدار قرن و مجاهد فی سبیل الله، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) بود و در مقطع کنونی با دعا، حمایت معنوی، راه پیمایی، شعار، وبلاگ نویسی و کمک های مالی به یاری مجاهدان حزب الله شتافت. و اگر در آینده حکم جدیدی از سوی ولی فقیه صادر شد، سر ما و فرمان دوست!

پی نوشت: شاید شما یکی دو وبلاگ دیده باشید که علناً به مخالفت با حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله بپردازند. اینکه این دو سه وبلاگ را به عنوان دسته ی چهارم ندانستم، چون مشخص است که اینها فقط زبانشان پارسی است و با پول و حمایت صهیونیست ها اداره می شوند. و آن قدر سست و کم هستند که قابل ذکر هم نیستند.


  + شنبه 85/5/7 - 5:0 عصر - نویسنده: امیر عباس
 

                                          

وقتی دیروز، رئیس مجلس شورای اسلامی، در حمایت از مقاومت قهرمانانه ی حزب الله لبنان سخن گفت و تأکید کرد که مقاومت اسلامی در لبنان نشانه ی اراده ی جهان اسلام است و اقدامات یک جانبه ی آمریکا در شورای امنیت را محکوم کرد، نمایندگان ما در مجلس شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند. وقتی ایشان گفت:«خاورمیانه ی جدید براساس اراده ی ملت ها و نه اراده ی آمریکا در حال شکل گیری است»، نمایندگانمان با فریاد دشمن شکن ِ تکبیر، سخنان رئیس مجلس را تأیید کردند.

             

امروز در کوچه و خیابان و خودروهای عمومی، از زبان مردم می شنویم که ما هم حزب اللهی هستیم و می گویند که ای کاش می توانستیم دوشادوش برادران لبنانی مان در دفاع از اسلام مبارزه کنیم.

             

زن و مرد، پیر و جوان و اقشار مختلف مردم ایران اکنون خود را هم رزم برادران حزب اللهی لبنان می دانند و گوش به فرمان ولایت فقیه اند تا به تکلیفشان عمل کنند.

             

امروز روز حمایت معنوی و راه پیمایی و شعار است. امروز روز تقدیم کمک های نقدی به حزب الله سرفراز است و فردا شاید تکلیف چیز دیگر باشد. سر ما و فرمان دوست.

                    

خبرهای مرتبط :

حداد عادل: شکل گیری خاور میانه ی جدید ناشی از اراده ی ملت هاست [لینک]

لطفاً بقیه ی لینک ها را در بخش لینک های روزانه ی همین وبلاگ بینید.


  + دوشنبه 85/5/2 - 2:47 عصر - نویسنده: امیر عباس
 

«با یاد دختر شهید مظلوم فلسطینی»

اطلسی ها دیگر تو را نخواهند دید
مگر در خواب
دیروز خواهرم!
عطر نفست را به یاس های باغچه بخشیدی
و شب بوها مست شدند
و غروب
دردت را با آسمان نجوا کردی
و سحر
اینک 
نامه ات را از افق می خوانم
 که: صبح نزدیک است!


  + جمعه 85/4/30 - 5:52 صبح - نویسنده: امیر عباس
 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

این روزها ارتش رژیم غاصب، ملحد و سرطانی صهیونیستی حملاتش را متوجه مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و شعیان ولایت مدار لبنان کرده است. خاخام های یهودی هم گفته اند که کشتن زنان و کودکان و غیر نظامیان مسلمان اشکالی ندارد. به عبارتی در خاور میانه اوضاع از حالت عادی خارج شده و شرایط جنگی حاکم شده است. جنگی که یک طرف آن را اندیشه ی زورمدارانه و ضد بشری صهیونیسم تشکیل می دهد و طرف دیگر آن را مسلمانان. از این رو مسلمانان دنیا – چون مسلمانان منطقه – در این زمینه مسئول اند. در این میان وبلاگ نویسان مسلمان نیز جایگاه خود را دارند.                                                  
یادش به خیر در زمان جنگ تحمیلی عراق بر ضد ایران، رزمندگان اسلام را که مشاهده می کردی، متعجب می شدی. یکی کارگر بود، یکی استاد دانشگاه. یکی محصل بود و دیگری پرستار. بنا، فروشنده، بازاری، کارمند، نوجوان، جوان ، میان سال، کهن سال و ... . خلاصه اینکه از تمام اقشار و سنین کسانی را در میان رزمندگان اسلام مشاهده می کردی و همین پیروزی بزرگ مردم مسلمان ایران قهرمان را در برابر متجاوزین بین المللی رقم زد.                                       
 
اکنون نیز ما وبلاگ نویسان وظیفه داریم که در وبلاگ هایمان در حد توانایی خود به این مهم بپردازیم. و تفاوتی نمی کند که موضوع و گرایش وبلاگمان چیست؟ چرا که در شرایط جنگی ، مقابله با دشمن در اولویت قرار می گیرد و مهم این است که از شرایط درک درستی داشته باشیم.                               
یادم نمی رود وقتی علامه ی شهید مرتضی مطهری (ره) فریاد برمی آورد که والله اگر مسلمانان ساکت بنشینند گناه است (نقل به مضمون). یا فرمایشان امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم مقابله ی همه جانبه ی مسلمین با این غده ی سرطانی در گوش جانمان نقش بسته است.                 
اگر کسانی وقت کافی ندارند، یا بنای نوشتن مقاله را ندارند، دست کم می توانند در جملات و پست های کوتاه اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کنند. می توانند جمله، عکس و نمادی از مقابله با صهیونیسم در وبلاگشان درج کنند. دست کم می توانند به جای موزیک وبلاگ، از این سورس استفاده کنند:                                               
 
http://www.shiaweb.org/21_Almawt_le_Israel.mpg               
نکته ی حائز اهمیت اینکه متجاوزین صهیونیست نسبت به اینترنت حساس اند و هر حرکت – ولو به ظاهر کوچک – باعث تضعیف روحیه ی دشمن و دل گرمی برادران عزیز حزب اللهی مان در لبنان و ملت مظلوم و مسلمان فلسطین خواهد شد. یا علی!


  + پنج شنبه 85/4/29 - 7:17 صبح - نویسنده: امیر عباس
 
   1   2      >
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز شنبه 103/2/8
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ