• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : خارج از موضوع
  • نظرات : 10 خصوصي ، 28 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    عرض سلام ...

    ممنون از توضيحاني كه زحمت كشيديد و برام نوشتيد ...

    من قانع نشدم ؛ ولي اينو نه به حساب بد ....... شما ميذارم نه به حساب بي معرفتي .

    ولي برادر عزيزم ، فقط يه سوال ؟!!!

    چرا اونها هرجور دلشون بخواد ميتونن با ما و بالاتر از اون درباره ائمه ما حرف بزنن و توهين كنن ولي ما حتي حرفي كه ميدونيم درسته و واقعيت نميتونيم به زبون بياريم و دنبال مصلحتيم ؟؟؟؟

    تورو خدا ديگه شما نگين شيعه مظلومه ، نگيد شيعه مثل امامش خار در چشم داره و استخوان در گلو .......

    .....

    .........

    ..............

    .......

    حرف و اعتقاد من نسبت به اين امر ، همونهايي كه خدمتون عرض كردم و با عرض معذرت نميتونم مثل شما و بـابـا و خيلي هاي ديگه مصلحت انديش باشم ؛ چون اونها هيچي نيستن و ارزشي ندارند كه مصلحت من و مملكت و مردمم در گروه دوستي و وحدت با اونها باشه ...

    ببخشيد !!!

    .....

    ......

    موفق باشيد

    يا حق

    پاسخ

    سلام. داستان مصلحت در اسلام را من هم زياد مرور كرده ام. و قبول دارم كه نبايد مصلحت انديش بود و عدالت نبايد فداي مصلحت شود. البته اين سال ها كساني با همين شعار و با استفاده از سخنان دكتر شريعتي به مقابله با مرجعيت رفته اند و ممكن است كسي بنا به شور جواني همراه شود. حرف من اين است كه من و شماي شيعه مرجع تقليد داريم. مرجع تقليد كسي است كه به لحاظ علمي و تقوايي اين صلاحيت را دارد كه با مراجعه به آيات و روايات وظيفه ي شيعيان را در هر زمان تعيين كند. به همين دليل من نمي توانم با ژست زياد فهميدن خودم براي خودم فتوا دهم. هم چنان كه اگر مثلاً بيماري حادي عارضم شود، به متخصص مراجعه مي كنم و اگر دستوراتي به من داد آن را مصلحت انديشي نمي دانم! به نظر شما دين و آخرت ما از بيماري جسماني كم اهميت تر است؟ پس تنها راه رستگاري عنايت به مرجعيت شيعه است. يك سوال هم از شما دارم: آيا شما نسبتي با اين ادمين گروه ايران اسلام سايت ياهو داريد؟