• وبلاگ : روايــت فجـــر
  • يادداشت : خارج از موضوع
  • نظرات : 10 خصوصي ، 28 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    زيبا کار کردي به نظر تو عشق چيه به چه عشقي عشق متعالي مي گن به من سر بزني خوشحال ميشم

    دلم خاموش مي گريد ...

    و اين بار آشکارا ريزش نوري درخشان را ، به طاق ِ انتظار ِخويش مي جويد...

    من هم دردي چون شما دارم .

    حتي به يكي از همين دو آتيشه ها هم گفتم يه كم از شعلت كن تا بحث كردنت موثر باشه چنان برخورد زننده اي كرد كه يه لحظه خيال كردم شايد من واقعا كافر شدم !!

    براتون آرزوي موفقيت ميكنم

    در مورد لوگو تصميم نگرفتيد؟
    پاسخ

    چرا دوست گرامي. از وقتي شما گفته ايد زياد فكر كرده ام، اما فرصت كمي دارم. در نخستين فرصت يك كاري (؟) مي كنم. دعا بفرماييد.

    اين بار ديگه واقعاً براش دعا بفرمايين!

    ممنونم از حضور دلگرم كننده شما.

    من هم سالگرد شهادت شهيد مظلوم بهشتي را تسليت مي گويم.

    نمي دانم چرا با اين كه بعد از شهادت ايشان به دنيا آمده ام ولي قلبم از عشق به ايشان و شوق لقاي آن بزرگوار مي خواهد از جا كنده شود.

    پاسخ

    سلام دوست عزيز. دكتر بهشتي از من و شما زنده تر است و مجاهدت ها و افكارشان در طول زمان جاري است. يادش به خير. زماني كه دفتر حزب توسط منافقين منفجر شد من تهران بودم و يك نوجوان. به لحاظ وضعيت خانوادگي وضعيت سياسي و داستان هاي پشت پرده را مي شنيدم. عشقم دكتر بهشتي بود و وقتي شنيدم انگار پدرم را از دست داده ام. به پدر و اقوام به خيل تشييع كنندگان پيوستيم. بهشت زهرا آن روز آن جمعيت زيادي را شاهد بود.

    با سلام

    خيلي خوشحال شدم كه شما هم سر زديد.

    با عرض معذرت من خواهرم .اگر خواستيد ميتونيم با هم تبادلا لينك كنيم.

    پاسخ

    سلام خواهر گرامي. اگر اشتباه نكنم بعد از نماز صبح كامنت شما را ديدم و خدمت رسيدم و شب را هم بيدار بودم. الان هم ساعت 10:30 صبح است. اين شد كه دقتم كم بود. البته يكي از برادران شاعر تخلصي شبيه نام شما داشت و بيشتر به اين دليل اشتباه كردم. همه ي اينها دليل نمي شود كه از شما عذرخواهي نكنم، اشتباه خنده داري كردم، ببخشيد.

    عرض سلام ...

    ممنون از توضيحاني كه زحمت كشيديد و برام نوشتيد ...

    من قانع نشدم ؛ ولي اينو نه به حساب بد ....... شما ميذارم نه به حساب بي معرفتي .

    ولي برادر عزيزم ، فقط يه سوال ؟!!!

    چرا اونها هرجور دلشون بخواد ميتونن با ما و بالاتر از اون درباره ائمه ما حرف بزنن و توهين كنن ولي ما حتي حرفي كه ميدونيم درسته و واقعيت نميتونيم به زبون بياريم و دنبال مصلحتيم ؟؟؟؟

    تورو خدا ديگه شما نگين شيعه مظلومه ، نگيد شيعه مثل امامش خار در چشم داره و استخوان در گلو .......

    .....

    .........

    ..............

    .......

    حرف و اعتقاد من نسبت به اين امر ، همونهايي كه خدمتون عرض كردم و با عرض معذرت نميتونم مثل شما و بـابـا و خيلي هاي ديگه مصلحت انديش باشم ؛ چون اونها هيچي نيستن و ارزشي ندارند كه مصلحت من و مملكت و مردمم در گروه دوستي و وحدت با اونها باشه ...

    ببخشيد !!!

    .....

    ......

    موفق باشيد

    يا حق

    پاسخ

    سلام. داستان مصلحت در اسلام را من هم زياد مرور كرده ام. و قبول دارم كه نبايد مصلحت انديش بود و عدالت نبايد فداي مصلحت شود. البته اين سال ها كساني با همين شعار و با استفاده از سخنان دكتر شريعتي به مقابله با مرجعيت رفته اند و ممكن است كسي بنا به شور جواني همراه شود. حرف من اين است كه من و شماي شيعه مرجع تقليد داريم. مرجع تقليد كسي است كه به لحاظ علمي و تقوايي اين صلاحيت را دارد كه با مراجعه به آيات و روايات وظيفه ي شيعيان را در هر زمان تعيين كند. به همين دليل من نمي توانم با ژست زياد فهميدن خودم براي خودم فتوا دهم. هم چنان كه اگر مثلاً بيماري حادي عارضم شود، به متخصص مراجعه مي كنم و اگر دستوراتي به من داد آن را مصلحت انديشي نمي دانم! به نظر شما دين و آخرت ما از بيماري جسماني كم اهميت تر است؟ پس تنها راه رستگاري عنايت به مرجعيت شيعه است. يك سوال هم از شما دارم: آيا شما نسبتي با اين ادمين گروه ايران اسلام سايت ياهو داريد؟

    اخيراً شخص مورد اشاره آمده و با بي ادبي تمام طي كامنتي به بنده گفته: « نميدانم به كجا فشار آمده است كه چنين بي تابي ميكنيد زمانه زمانه اثبات عقيده است نه داد و بيداد و فحش و ناسزا و تهمت پيامبر ميفرمايد اني بعثت لاتمم مكارم الاخلاق اگر به سيره علوي نميباشيد لااقل محمدي باشيد يا علي»

    واقعاً نمي دانم اين همه خباثت را از كجا به ارث برده كه مرا پيرو حضرت امير(ع) نمي داند. جالب است كه پس از كش و قوس فراوان هنوز رسماً به شيعه بودن خود اذعان نمي كند و هنوز نگفته كه با فتاواي كدام مرجع به اختلاف ميان مسلمين دامن مي زند؟!

    البته در يكي از موارد كه تهمت زده بود، وقتي با استعلام از مدير پارسي بلاگ رسوا شد، در قالب عذرخواهي، تهمت زدن را اشتباه لپي (؟) قلمداد كرد:« سلام در آن مورد خاص من اشتباه كردم و عذرخواهي ميكنم.البته اشتباه لپي بود نه عقيدتي چون... بگذريم. من نميتوانم بگويم كه شيعه هستم اما ميتوانم بگويم كه بسيار مايلم شيعه باشم».

    فقط مي توانم براي هدايتش دعا كنم، همين!

    + مينا 

    به نام خدا

    سلام

    بلاگتون نسبت به اولين روزي كه واردش شدم خيلي بهتر و پر بارتر شده

    موفق باشين ودوباره ممنون

    پاسخ

    سلام. از شما تشكر مي كنم. اگر وبلاگ داريد آدرس بدهيد. اگر هم نداريد راه بيندازيد. البته اگر شرايط و وقت و اينها اجازه مي دهد.
    + احمدعلي يزدي 
    با سلام مجدد خدمت رسيدم كه پرسشم خصوصي نماند ها .
    پاسخ

    داريم و نداريم يك آقاي يزدي داريم و انتظار كامنتش را مي كشيم. مخصوصاً الان كه گويا چند روز رفته گشته و سر حال است. حالا كامنتش را عمومي نكنيم؟ اصلا امكان دارد؟ نه به جان خودم!

    سلام شب بخير .

    شايدم حالا ديگه صبح بخير .

    راستي اين چيه ( چت باز ) يعني چه ؟

    حالا حرفه اي و ديگرش بماند .

    پاسخ

    سلام عليكم. عرض ارادت. برادر بزرگوار تقصير خودتان است كه مسنجر را نصب نمي كنيد. نصب كنيد و دوستان را اد كنيد و اگر حال و حوصله ي گپ داشتيد به اين روم هاي چت برويد و با حاضرين در روم با نوشتن يا صوت يا تصوير حرف بزنيد. اصلا معلوم است كه ما را گرفته ايد، چت كه مي دانيد چيست. اين دوست ما زياد چت مي كند و من به او مي گويم چت باز.

    سلام برادر

    عرض تسليت دارم ايام شهادت مادرمان فاطمه زهرا سلام الله عليه را.

    اخوي اولا ما كه خوشحاليم مخابرات به روال معمول عمل نكرده، ثانيا، اينجا چه خبر است؟ چند روزي كه ننبودم گويا حسابي سرتان شلوغ بوده و مشغول مبارزه با نفاق بوده اي!

    خدا قوت مبارز!

    پاسخ

    سلام و ارادت دوست و برادر بزرگوار. جايتان هميشه خالي است. به قول شاعر: در پس آينه طوطي صفتم داشته اند / آنچه استاد ازل گفت بگو مي گويم. خودم با اين عقل ناقصم گمان مي كنم كه دارم به تكليفم عمل مي كنم. تا چه قبول افتد و كه در نظر آيد؟ دعا بفرماييد.

    سلام

    ايام سوگواري مادرمون حضرت زهرا(س) را به شما تسليت ميگم

    پاسخ

    با سلام. بنده هم متقابلاً تسليت عرض مي كنم. دعا بفرماييد.

    با سلام ....

    ممنون كه نظرم تأييد نشد ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    .......

    ............

    ........

    ..............

    يا حق

    پاسخ

    سلام دوست بسيار ارجمند. باور كنيد در نظر داشتم نامه اي بلند بالا برايتان بنويسم و خواهم نوشت. برادر خود را حلال كنيد و به بنده اعتماد كنيد. مهم تر از همه اينكه مطمئن باشيد در اين كار خدا را در نظر داشته ام و قصدم انجام تكليف بوده است. مطمئن باشيد من دوست دارم تعداد كامنت هايم زياد باشد و مصلحتي بوده كه اگر مرا نبخشيد نمي دانم چه بايد بكنم!؟

    اين آزادي خواهي شون منو كشته!

    حاجي اگه يك چنين پيامي براتون نيومده بود بايد به خودتون شك مي كرديد.

    الحمدلله كه در خط صحيح و اصيل فرهنگ اسلام حركت مي كنيد.

    پاسخ

    خوش بختانه آي پي اش موجود است و شواهد و قرائن نشان مي دهد كه كيست. اگر ادامه دهد به قول جوان ها برايش دارم. البته به حول و قوه ي الهي ؛ دعا بفرماييد.

    اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين!

    پاسخ

    سلام عزيز. عجب دعاي به جايي بود. ضمن اينكه مرا به ياد كسي انداختيد. سال هايي كه در قم بودم هر وقت همت مدد مي كرد نماز صبح را در حرم مطهر و به جماعت مي خواندم. امام جماعتي كه شيفته اش بودم هميشه اين دعا را در قنوت مي خواند. اين امام جماعت چهره اش شبيه سيد شما بود. ايشان كسي نبود جز آيت الله شاهرودي كه وقتي به رياست قوه ي قضائيه منصوب شدند مردم قم هم از نماز جماعت صبحشان محروم شدند.
       1   2      >