سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

چند روز پیش یکی از طرف‏داران آقای خاتمی (از نوع دیوانه وار) برای بازارگرمی و در کمال بی‏ادبی گفت‏و‏گویی با عنوان «مرگ بر خاتمی» ایجاد کرد. این اتفاق مقارن بامداد شنبه بود و شاید طفلک گمان می‏کرد که نیروهای ارزشی کلهم اجمعین در اعتکاف‏اند و تا بدانند چه شده، بی ادبان از آب گل آلود ماهی خواهند گرفت. اما یاران بیدار وبلاگ گروهی بصیرت به هنگام، پرده از خدعه برداشتند و عمل این طفلک سیاسی را محکوم کردند و گفتند که انتقاد به اشتباهات آقای خاتمی (که کم و کوچک هم نیست) از نوع انتقاد به خودی است و مرگ بر خاتمی را خود طرف‏دارانش به راه انداخته‏اند.
آن نقشه نقش بر آب شد، تا اینکه امروز صبح یک تن بینوا، گفت‏وگوهایی با عنوان «مرگ بر احمدی نژاد» به راه انداخته و هم زمان گفت‏و‏گوی «حمایت از دکتر احمدی نژاد» را هم ایجاد کرده است.
آدم می ماند به این کار بچه‏گانه قاه قاه بخندد یا به حال زار این درماندگان زار زار گریه کند؟!
حالا می‏توان فهمید که بندگان خدا زمینه چینی می‏کرده اند که – ولو در تیتر – مرگ بر احمدی نژاد بگویند، چرا که در عمل هنوز وجود چنین کاری را پیدا نکرده‏اند و به متن گفت‏وگوها که مراجعه شود مشخص می‏شود که کوچک‏تر از این حرف‏ها هستند! باید به ایشان گفت که مرگ گفتن به دکتر که نیاز به مقدمه چینی ندارد، مرگ در راه خدا شهادت است و ما آرزومند چنین مرگی هستیم! دکتر در حال انجام وظیفه است و در رکاب رهبر معظم انقلاب به مردم و اسلام خدمت می‏کند و مرگ در چنین حالتی (یعنی شهادت) نهایت آرزوی اوست و مگر آرزوی شهید رجایی نبود و به آن نرسید؟ و مگر مردم برای آن شهید سنگ تمام نگذاشتند؟
ضمن اینکه دکتر به این حمایت‏های قلابی هم نیازی ندارد. توده های خروشان مردم پشتیبان نظام و رئیس جمهور محبوبشان هستند و اگر شما طفلکان حافظه‏تان ایراد دارد و انتخابات نهم را فراموش کرده‏اید، دست کم به استقبال مردم در سفرهای استانی نظر کنید. مگر اینکه کر و لال و کور باشید، آن گونه که قرآن گفته است؟!

حتماً می پرسید این مطالب چه ارتباطی با تیتر دارد؟ و اما تیتر ِ این یادداشت و «مژده به مدعیان اصلاحات»: مژده اینکه فعالیت مهمی را در پارسی بلاگ به راه انداخته‏اید و مردم همه منتظرند ببینند شما اینجا چه می‏کنید تا در انتخابات به این بی‏ادبی‏ها و شلوغ‏کاری‏های شما پاسخ مثبت دهند و به هر که اربابان شما (از آن طرف مرزها) امر کردند، رأی بدهند! باور کنید به جان شریف خودتان راست می‏گویم! بهترین راه را انتخاب کرده‏اید، همین جا وقت خود را به کار بگیرید و با جدیت به مبارزات دن‏کیشوتی خود ادامه دهید و مردم مثل همیشه(!) به حرف شما گوش خواهند کرد. فقط مژدگانی ما فراموش نشود!


  + سه شنبه 86/5/9 - 5:0 عصر - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز شنبه 103/2/15
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ