سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم. (فتح - 29)

همان گونه که مخاطبان این وبلاگ می دانند، بنا به دلایلی چند، از جمله اشتغالات گوناگون، نوشتن در این وبلاگ را متوقف کرده بودم. اکنون بنا به اینکه برای این جانب و گروهی از وبلاگ نویسان ارزشی یقین شده که برخی با هجمه و توهین قصد فراری دادن نیروهای ارزشی از پارسی بلاگ را دارند، با افتخار و قدرت، بازگشت خود را به این وبلاگ اعلام می کنم. اگر چه وبلاگ های دیگری در پارسی بلاگ دارم. از جمله جامی از فرهنگ . پس از تذکرات مشفقانه به دوستان برای حفظ و دفاع از صبغه ی دینی و ارزشی پارسی بلاگ، رسالت خود را انجام یافته دیدم و بنا داشتم آرام و بی سر و صدا در جامی از فرهنگ بنویسم. بنا به لطف دوستان به محض شروع، وبلاگ برگزیده شد و خود به خود اطرافم شلوغ شد.
از جمله یک شخص خاص(!) در کامنت های خصوصی نگرانی اش را از برگزیده شدن وبلاگم مخفی نکرد. فکر کرده بود با مدیر پارسی بلاگ نشستی داشته ام و هم دلی ای ایجاد شده و از آنجا که همدلی نیروهای ارزشی را برنمی تابد، ابراز دل خوری کرد و گفت:«پس تکلیف اصلاحات (بخوانید دین زدایی) در پارسی بلاگ» چه می شود؟ و بعد که مطمئن شد این انتخاب – هر دلیلی که داشته – ناشی از رایزنی نبوده، خیالش راحت شد و این جانب را برای عضویت در یک وبلاگ گروهی دعوت کرد؛ اما وقتی نگرانی و دل خوری دوستان ارزشی را از این شخص دیدم، از پذیرفتن عضویت امتناع کردم.
وقتی هجمه به دولت اصولگرا و مورد تایید مقام معظم رهبری را از طرف وی دیدم، فهمیدم دوستی ای با وی ندارم. دیگر اکنون مطمئن شده ام (با دلیل و سند) که هدف بعضی ها راندن افراد ارزشی از پارسی بلاگ و به انحطاط کشیدن محتوای ارزشی آن است. سلاح این دسته نیز فحاشی، تهمت و افتراست. این گروه – العیاذ بالله - خود را در جای حضرت امیر (ع) می گذارند و بچه مسلمان ها را از خوارج و متحجرین می خوانند. بد نیست از ایشان پرسیده شود متحجر یعنی چه و اگر کسی را متحجر می خوانید دلایلتان چیست؟ این افراد مطامع بچه گانه خود را به دیگران نسبت می دهند و کسانی را که نمی شناسند چون خود کوچک و بی سواد فرض می کنند. لذا:
1- از تمام دوستان ارزشی تقاضا می کنم چون گذشته دلسرد نشوند و بلکه فعال تر و منسجم تر در صحنه حاضر باشند و حرکات جدیدتر و مؤثرتر را هم پایه گذاری کنند.
2- این جانب تا توان دارم صحنه را ترک نخواهم کرد و به یاری خدا با کم خوابی و سخت کوشی به رسالت خود عمل خواهم کرد.
3- از آنجا که پارسی بلاگ را ارزشی ترین محیط وبلاگ فارسی می دانم و تذکرات مشفقانه ام به گوش دوستان رسیده است، و مهم تر از همه، برای اینکه امید بددلان را به یأس و نیشخند منافقین را به تلخند مبدل کنم، وبلاگم را از انتقادهای قبلی خالی می کنم و اعلام می کنم که اگر چه همواره انتقاداتی به مهندس فخری داشته ام، ولی همواره او را فردی مؤمن، متخصص، دلسوز، خدمتگذار و ارزشی می دانسته ام و همواره حفظ احترام ایشان را بر خود واجب دانسته و از خدای متعال برای اشتباهات همه مؤمنین، از جمله امیر عباس، طلب بخشش کرده ام.
4- به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران و منافقین کوردل که رهنمودهای مقام معظم رهبری را برنمی تابند و دولت اصولگرا را آماج حملات وحشیانه ی خود قرار می دهند: ایرانی ام، بسیجی ام، به سرزمینم عشق می ورزم.


  + سه شنبه 86/4/12 - 9:0 صبح - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز شنبه 103/2/15
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ