سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

 

1-      هر چه می خواهم سکوت کنم و چیزی ننویسم، نمی شود. این بار حضرت رهبر واتیکان نشین کاتولیک ها مجبورم کرد تا کار و زندگی را رها کنم و چند خط بنویسم.

2-      پیش از هر گونه توضیحی عرض سلام دارم به پیشگاه حضرت عیسی(ع) که زنده است و چه بسا از یاران و نزدیکان حضرت حجت (عجل الله فرجه الشریف) باشد. و به ایشان به دلیل تحریف دین مسیحیت و پیروانی ناآگاه تسلیت عرض می کنم.

3-      آنچه مسلم است یک نظریه ی ظالمانه و انحرافی زنجیره ای در باره ی دین مبین اسلام وجود دارد. سردمدار این نظریه دولت آمریکاست و هم پیمان اصلی اش رژیم صهیونیستی است. گروهک تروریستی القاعده و بن لادن هم سعی دارند که همین نظریه را در عمل به اثبات برسانند. جلوتر که می آییم بر می خوریم به کشورهای اروپایی ای که هر کدام با درصدهای مختلف به این نظریه ی دروغین و انحرافی چنگ می زنند. متأسفانه برخی حکام خود فروخته ی عرب نیز آب به همین آسیاب می ریزند. در این هم نوایی اصحاب نار ، رازی هست که امیدوارم مخاطب خود به آن برسد.

4-      رژیم صهیونیستی ثابت کرد که به عنوان بازوی استعمار به شهرک واتیکان نیز تسلط کافی دارد و یکی از عناصر ناشناخته ی خود را به جمع کشیشان عالی رتبه نفوذ داده است و البته این عنصر دیگر سوخت و تاریخ مصرفش تمام شد، بنابراین اگر تا یکی دو سال دیگر شاهد بودید که به سرنوشت پاپ قبلی دچار شد، اصلاً تعجب نکنید.

5-      اینکه پاپ بندیکت شانزدهم در مورد اسلام گفته است فکر جهاد در اسلام، ناشی از خشونت است و مغایر با روش الهی و دور از منطق است»، تنها دو پیام دارد: الف – اطلاعات پاپ در مورد دین مبین اسلام ناقص است و او واقعاً نمی فهمد که فلسفه ی جهاد آزادگی بشریت و مبارزه با ظلم و بی عدالتی و دفاع در برابر تجاوز است! این فرض خود به خود منتفی است و نمی توان رهبر کا تول یک های  جهان را این همه نادان و احمق فرض کرد! ب – وقتی قبول کنیم که پاپ احمق نیست و اطلاعاتش از دین رحمت کافی است، به این نتیجه می رسیم که همگامی پاپ با القاعده ، سران ستمگر و جنگ افروز کاخ سفید و رژیم صهیونیستی اتفاقی نیست و این پیوند شیطانی است. از این رو بار دیگر ضمن پوزش از ساحت حضرت عیسی (ع) برای مسیحیان جهان تأسف می خوریم.

6-      کم کم سخنان جورج دبلیو بوش ، مبنی بر صلیبی بودن جنگ های اخیر به اثبات می رسد. مدعیان مسیحیت برای یک جنگ همه جانبه با اسلام مهیا می شوند و با زیر سؤال بردن فلسفه ی جهاد دست پیش گرفته اند. با نگاهی به جنگ های جهان به ویژه در سال های اخیر، به روشنی می توان دریافت که متجاوزین و رهبران جنگ طلب دنیا، خود را مسیحی می دانند. از طرفی گروهک های مسلمان نما مثل القاعده را نیز تولید می کنند!

7-      زنگ خطر برای علمای جهان اسلام هم به صدا در آمد. در سال های گذشته دانشمندان اسلامی با کتمان واقعیت ها سعی در هم زیستی فکری با مسیحیت داشته اند. وقت آن رسیده است که میانِ مسیحیت راستین، با پیامبری بنده ای صالح، به نام مسیح بن مریم (ع)، و مسیحیت تحریف شده ای که حضرت عیسی (ع) را مرده می پندارد تفاوت قائل شد و از تبیین عقاید صحیح چشم پوشی نکرد.


  + سه شنبه 85/6/28 - 6:0 عصر - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز پنج شنبه 103/1/9
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ