سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
جانم فدای امام خامنه‌ای
امیر عباس
فکر می‏ کنم کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و با امید زندگی می ‏کنم.
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

پیش‏درآمد: 1- تصمیم داشتم «سخنی با مدیران محتوایی» را بنویسم. دیدم ابتدا خودم به نصیحت محتاج‏ترم. 2-  می‏دانید که بنا به گرفتاری‏ها و ... این وبلاگ تعطیل شده بود. اگر بنا به فعالیت باشد، موضوع دفاع مقدس را ارجح می دانم، اما تکلیف حکم کرد که چند یادداشت با حال و هوایی که مشاهده می‏کنید منتشر شود. امیدوارم هر چه زودتر شرایط متعارفی گردد.

گاهی ما می‏نشینیم و با یک حساب و کتاب منطقی - البته از دیدگاه خودمان - به این نتیجه می‏رسیم که سایت وزین پارسی بلاگ باید چنین و چنان عمل کند. اما هیچ گاه از خود نمی‏پرسیم که مشکلات سایت چیست؟ هزینه‏های جاری آن به جز تبلیغات از کجا تأمین می‏شود؟ مدیری که به جای فعالیت در عرصه‏های تجاری، وقت خود را برای نوشتن برنامه، اجرا و به‏روز‏نگه‏داری چنین سایتی هزینه می‏کند، انگیزه‏اش چیست؟ فعالیت و مدیریت او در دفتر توسعه وبلاگ دینی چه وجهی دارد؟

حتی گاهی یادمان می‏رود خود را به جای او بگذاریم. یعنی خود را به جای مدیری بگذاریم که با همه نوع کاربر رو‏به‏روست، انگیزه‏های سیاسی ندارد و مدیریت سایت موظفش می‏دارد که تمام سلیقه‏ها را راضی‏ نگه دارد.

گاهی به انتخاب یک مدیر محتوایی (بخوانید مبصر) از طرف او هم خرده می‏گیریم. غافل از اینکه یک مبصر کار زیادی از دستش برنمی‏آید! باور کنید - صادقانه می‏گویم - اگر من هم به جای مدیر پارسی بلاگ بودم او را به همین موقعیت منصوب می‏کردم! مگر نمی‏دانید که مدیریت محتوایی نوبه‏ای است و ممکن است به تمام کاربران فعال برسد؟ (این را من از دوستانی که مدیر محتوایی بوده‏اند و اکنون دیگر نیستند شنیده‏ام). مگر مدیر محتوایی مقطعی چه خطری دارد؟ چهار تا یادداشت بی‏خاصیت برگزیده می‏شود؟ خوب بشود، چه اتفاقی می‏افتد؟ چهار تا یادداشت فاخر از قلم می‏افتد؟ خوب بیفتد، آسمان که به زمین نمی‏رسد؟

چرا گاهی ما یادمان می‏رود که صبر داشته باشیم، میدان دیدمان را گسترش دهیم و اگر حرفی داریم در عمل به اثبات برسانیم و توکلمان به قادر متعال باشد؟

پ.ن: 1- البته همین مفاهیم باعث شده بود که اینجا را تعطیل کنم و آرام و بی‏سروصدا در جامی از فرهنگ بنویسم؛ اما برگزیده شدن وبلاگ دوباره مرا به میان جمعیت کشانید که آن را به فال نیک می‏گیرم. 2- امیدوارم عمری باشد تا یادداشت هایی چون «سخنی با مدیران محتوایی» قلمی شود.


  + سه شنبه 86/4/19 - 10:42 صبح - نویسنده: امیر عباس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران


روایــت فجـــر


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
نوای وبلاگ
کلید واژه ها
آرشیو
امروز پنج شنبه 103/2/6
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ